2015, Tom 58, Nr 3 (223)

Permanent URI for this collection


Numer 3 (223) / 2015
Mediatyzacja kultury i życia społecznego

Spis treści


Od redaktora (Małgorzata Lisowska-Magdziarz)


Stanisław Michalczyk Saxera teoria społeczeństwa medialnego

Michał Grech Językowy i komunikacyjny obraz uniwersytetu

Ewa Gębicka Polska telewizja śniadaniowa. Koncepcja programowa i problemy produkcji na przykładzie magazynu „Kawa czy herbata?”

Olga Dąbrowska-Cendrowska Guidetainment w polskiej telewizji śniadaniowej i w prasie kobiecej – próba charakterystyki zjawiska

Aleksandra Perchla-Włosik Moda jako komunikat w świetle teorii socjologicznych i badań empirycznych

Aneta Duda Analiza dziecięcego dyskursu o markach

Grażyna Osika Hipertekst – technologia umysłu

Krzysztof Piskorz Internet nie śpi, internet reaguje. Memy internetowe jako forma komentarza do bieżących wydarzeń społecznych i politycznych

Magdalena Mateja, Piotr Ciesielski Nowy wymiar publicystyki politycznej? Memy jako forma krytyki Hanny Gronkiewicz-Waltz

Ksenia Buglewicz Kampanie społeczne – idea vs biznes

Anna Jupowicz-Ginalska Serwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu – na przykładzie „Faktów” TVN

Katarzyna Pawlak-Sobczak Środki perswazyjne w reklamie społecznej (na przykładzie profilaktyki AIDS)

Anna Kalinowska-Żeleźnik Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w event marketingu

Jacek Barlik Corporate Disputes Through Media Lens. A Crisis Communication Case Study

Recenzje, omówienia, noty


Browse

Recent Submissions

1 - 10 of 21