2015, Tom 58, Nr 3 (223)
Permanent URI for this collection
Numer 3 (223) / 2015
Mediatyzacja kultury i życia społecznego
Spis treści
Od redaktora (Małgorzata Lisowska-Magdziarz)
Stanisław Michalczyk Saxera teoria społeczeństwa medialnego
Michał Grech Językowy i komunikacyjny obraz uniwersytetu
Ewa Gębicka Polska telewizja śniadaniowa. Koncepcja programowa i problemy produkcji na przykładzie magazynu „Kawa czy herbata?”
Olga Dąbrowska-Cendrowska Guidetainment w polskiej telewizji śniadaniowej i w prasie kobiecej – próba charakterystyki zjawiska
Aleksandra Perchla-Włosik Moda jako komunikat w świetle teorii socjologicznych i badań empirycznych
Aneta Duda Analiza dziecięcego dyskursu o markach
Grażyna Osika Hipertekst – technologia umysłu
Krzysztof Piskorz Internet nie śpi, internet reaguje. Memy internetowe jako forma komentarza do bieżących wydarzeń społecznych i politycznych
Magdalena Mateja, Piotr Ciesielski Nowy wymiar publicystyki politycznej? Memy jako forma krytyki Hanny Gronkiewicz-Waltz
Ksenia Buglewicz Kampanie społeczne – idea vs biznes
Anna Jupowicz-Ginalska Serwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu – na przykładzie „Faktów” TVN
Katarzyna Pawlak-Sobczak Środki perswazyjne w reklamie społecznej (na przykładzie profilaktyki AIDS)
Anna Kalinowska-Żeleźnik Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w event marketingu
Jacek Barlik Corporate Disputes Through Media Lens. A Crisis Communication Case Study
Recenzje, omówienia, noty
-
Fundament bibliometrii prasoznawczej (Walery Pisarek)
Istotne wartości (Jarosław Gugała)
Muzyka w telewizji: między misją a ekonomią (Monika Wawer)
Perspektywa outsidera w badaniach nad Polską reklamą (Kamil Łuczaj)
Zasłużone "notatki" (Agnieszka Cieślik)
Pismo regionalne i "Poski Październik" (Piotr Swacha)