Serwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu : na przykładzie "Faktów" TVN

2015
journal article
article
cris.lastimport.wos2024-04-09T19:35:38Z
dc.abstract.enIn her article, the author examines the relationship between self-promotion and news (the analysis is based on "Fakty" newsreel in TVN). The author attempts to prove that news contain certain amounts of the self-promotional content; the self-promotion elements are abundant and take many varied forms. The most frequently occurring methods of self-promotion have theconvergent character - they do not operate separately, but are intertwined in a common impact on consumers.pl
dc.abstract.plAutorka bada - na przykładzie "Faktów" w TVN - relacje między autopromocją a serwisami informacyjnymi. Analizuje wybrane odcinki programu i udowadnia, że serwisy informacyjne wplatają w swoje treści wątki autopromocyjne, a elementy autopromocji są liczne i zróżnicowane. Wskazując najczęściej pojawiające się metody autopromocji, autorka wykazuje, że są one konwergentne - w większości nie funkcjonują osobno, tylko splatają się we wspólnym oddziaływaniu na odbiorców.pl
dc.contributor.authorJupowicz-Ginalska, Annapl
dc.date.accessioned2024-02-07T12:11:06Z
dc.date.available2024-02-07T12:11:06Z
dc.date.issued2015pl
dc.date.openaccess12
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.additionalBibliogr. s. 702-703pl
dc.description.number3 (223)pl
dc.description.physical688-703pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume58pl
dc.identifier.doi10.4467/2299-6362PZ.15.046.4248pl
dc.identifier.eissn2299-6362pl
dc.identifier.issn0555-0025pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/326881
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsDozwolony użytek utworów chronionych*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.entelevisionpl
dc.subject.eninformationpl
dc.subject.ennewsreelpl
dc.subject.enself-promotionpl
dc.subject.pltelewizjapl
dc.subject.plinformacjapl
dc.subject.plserwis informacyjnypl
dc.subject.plautopromocjapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleSerwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu : na przykładzie "Faktów" TVNpl
dc.title.alternativeThe news services vs. media self-promotion : the case of TVN's Fakty information newsreelpl
dc.title.journalZeszyty Prasoznawczepl
dc.title.volumeMediatyzacja kultury i życia społecznegopl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-09T19:35:38Z
dc.abstract.enpl
In her article, the author examines the relationship between self-promotion and news (the analysis is based on "Fakty" newsreel in TVN). The author attempts to prove that news contain certain amounts of the self-promotional content; the self-promotion elements are abundant and take many varied forms. The most frequently occurring methods of self-promotion have theconvergent character - they do not operate separately, but are intertwined in a common impact on consumers.
dc.abstract.plpl
Autorka bada - na przykładzie "Faktów" w TVN - relacje między autopromocją a serwisami informacyjnymi. Analizuje wybrane odcinki programu i udowadnia, że serwisy informacyjne wplatają w swoje treści wątki autopromocyjne, a elementy autopromocji są liczne i zróżnicowane. Wskazując najczęściej pojawiające się metody autopromocji, autorka wykazuje, że są one konwergentne - w większości nie funkcjonują osobno, tylko splatają się we wspólnym oddziaływaniu na odbiorców.
dc.contributor.authorpl
Jupowicz-Ginalska, Anna
dc.date.accessioned
2024-02-07T12:11:06Z
dc.date.available
2024-02-07T12:11:06Z
dc.date.issuedpl
2015
dc.date.openaccess
12
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 702-703
dc.description.numberpl
3 (223)
dc.description.physicalpl
688-703
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
58
dc.identifier.doipl
10.4467/2299-6362PZ.15.046.4248
dc.identifier.eissnpl
2299-6362
dc.identifier.issnpl
0555-0025
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/326881
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Dozwolony użytek utworów chronionych
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
television
dc.subject.enpl
information
dc.subject.enpl
newsreel
dc.subject.enpl
self-promotion
dc.subject.plpl
telewizja
dc.subject.plpl
informacja
dc.subject.plpl
serwis informacyjny
dc.subject.plpl
autopromocja
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Serwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu : na przykładzie "Faktów" TVN
dc.title.alternativepl
The news services vs. media self-promotion : the case of TVN's Fakty information newsreel
dc.title.journalpl
Zeszyty Prasoznawcze
dc.title.volumepl
Mediatyzacja kultury i życia społecznego
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
10
Views per month
Views per city
Krakow
5
Katowice
1
Downloads
jupowicz-ginalska_serwisy_informacyjne_a_autopromocja_srodkow_przekazu_2015.pdf
26