2019, Tom 62, Nr 4 (240)
Permanent URI for this collection
Numer 4 (240) / 2019
Spis treści
Z problemów aktualnych
-
Adam Szynol Czy paywall to być albo nie być wydawców prasy codziennej?
Bogdan Fischer Dziennikarski kodeks postępowania z danymi osobowymi. Wprowadzenie
Jarosław Dobrzycki Protest osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w 2018 roku na łamach tygodników Newsweek i Sieci a problem tabloidyzacji
Wojciech Maguś Twitter jako narzędzie dialogu liderów politycznych z otoczeniem
Rozprawy i artykuły
-
Ewa Nowak-Teter Agenda-setting i reverse agenda-setting w środowisku nowych mediów. Podstawy teoretyczne i wyniki badań empirycznych (2013–2017)
Maria Nowina Konopka Narzędzia CLARIN w praktyce badań medioznawczych
Jacek Dąbała Audiowizualność a leksykalna hipertrofia
Agnieszka Barczyk-Sitkowska Wpływ sposobu łączenia ujęć na atrakcyjność reklamy audiowizualnej (na podstawie badań ankietowych)
Media na świecie
Materiały
Z historii mediów
-
Krzysztof Stępnik Freelancer. Mieczysława Jełowickiego korespondencje z Bukaresztu (1913)
Artur Trudzik Strategie genologiczne krajowej prasy muzycznej w latach 70. XX w. (jazz, rock, pop)
Andrzej Kaliszewski Pan od dekomunizacji. Publicystyka polityczna Zbigniewa Herberta (1981–1998)
Z życia naukowego
-
Anna Modzelewska Rola Facebooka w społeczeństwie informacyjnym
Grażyna Stachyra Język przekazu i zawartość programów radiowych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Kierunki badań