2024, Nr 7 (2)
Permanent URI for this collection
Numer 7 (2) / 2024
Media i komunikacja społeczna
Spis treści
-
Przemysław Kusik W mediach o prawie: konceptualizacje dyskursu medialnego na temat prawa a zasada prawdy w etyce dziennikarskiej. Analiza w oparciu o modele teoretyczne zaproponowane w literaturze
Katarzyna Mania Deepfake: nowe narzędzie dezinformacji we współczesnej fotografii
Aleksandra Fiałkowska Arteterapia czy sztuka? Problem dyskryminacyjnego traktowania sztuki osób z niepełnosprawnością (intelektualną) – wstęp do badań
Julia Michcik Konstrukcja kobiecości w programach TVP Kobieta
Marcin Kosman Patrioci i katolicy kontra poplecznicy Billa Gatesa i Izraela. Analiza korpusowa dyskursu antyszczepionkowego zwolenników Grzegorza Brauna
Kinga Rabenda Kryzys wizerunkowy Marcina Kąckiego - analiza przypadku
Anna Grabowska Cyfrowa transformacja marketingu: wirtualni influencerzy jako nowi bohaterowie storytellingu marek
Daria Zadrożniak The Roles Performed by Polish Journalists Covering 26th UN Climate Change Conference
Magdalena Wilk Sprawozdanie z Konferencji „Wiedza – Komunikacja – Działanie”