2017, Tom 60, Nr 2 (230)
Permanent URI for this collection
Numer 2 (230) / 2017
Komunikowanie w Europie
Spis treści
Z problemów aktualnych
Rozprawy i artykuły
-
Marcin Galent Psychografia, emocje społeczne i nowe formy komunikacji politycznej
Marta Jas-Koziarkiewicz Kiedy wydarzenie może się stać newsem? Gatekeeping i selekcja źródeł informacji w komunikowniu o Unii Europejskiej
Marcin Pielużek Unia Europejska jako antywartość. Narracje europejskie w komunikacji polskiej skrajnej prawicy
Maria Nowina Konopka Europejska koncepcja e-government w świetle wskaźników Komisji Europejskiej
Monika Łukasik-Duszyńska Postawa i oczekiwania obywateli polskich wobec działań podejmowanych przez przedstawicieli Unii Europejskiej. Analiza badań ankietowych
Media na świecie
-
Zrinjka Peruško, Dina Vozab Socialist and Post-socialist Communication Research: a Longitudinal Analysis
Lidia Pokrzycka Media i szkolnictwo dziennikarskie na Łotwie
Materiały
-
Edyta Żyrek-Horodyska Dziennikarstwo w lustrze literatury. „Temat na pierwszą stronę” Umberta Eco wobec europejskiej powieści o prasie
Magdalena Hodalska Selfies at Horror Sites: Dark Tourism, Ghoulish Souvenirs and Digital Narcissism
Recenzje i omówienia
-
Małgorzata Winiarska- Brodowska Populistyczna komunikacja polityczna w Europie
Denis Halagiera Cyfryzacja świata mediów
Agnieszka Hess Proces komunikowania politycznego wewnątrz Unii Europejskiej pod lupą
Małgorzata Winiarska- Brodowska Polska w UE w brytyjskiej i włoskiej prasie