2024, Tom 67, Nr 2 (258)
Permanent URI for this collection
Numer 2 (258) / 2024
Spis treści
Problemy współczesne
-
Renata Piasecka‑Strzelec Wybrane współczesne zasady funkcjonowania światowych agencji informacyjnych. Studium przypadku aktywności Associated Press, Reutera oraz Agence France‑Presse
Małgorzata Durmaj Tiktokizacja social mediów w perspektywie wieku użytkowników. Analiza wykorzystywania mediów społecznościowych na podstawie zogniskowanych wywiadów grupowych
Wojciech Skucha Fenomen mediów sportowych w internecie . Analiza porównawcza „Kanału sportowego” i kanału „Meczyki” na platformie YouTube
Paweł Kijko Sztuczna inteligencja w służbie tworzenia treści na przykładzie portalu internetowego skierowanego do polskiej społeczności w Hiszpanii
Wiktoria Nylec Czy czasopisma konserwatywne Gazeta Polska i Najwyższy Czas! pogłębiają rasistowskie schematy myślenia? Kryzys migracyjny na granicy polsko-białoruskiej w świetle teorii Étienne’a Balibara
Z historii mediów
-
Evelina Kristanova Broadcasts by Aleksandra Stypułkowska for Radio Free Europe’s Polish Broadcasting Service
Izabela Krasińska Gwiazda (1869–1870) Hipolita Stupnickiego jako przykład czasopisma dla kobiet – zarys monograficzny
Maciej Ratajczyk Czasopismo Mecuda jako ideologiczna twierdza Betaru
Andrzej Kotecki Polski plakat prasowy 1948–1989 – opracowanie na podstawie zbiorów Muzeum Niepodległości w Warszawie
Z życia naukowego
-
Martyna Siudak Boom na literaturę faktu wciąż trwa, czyli o współczesnym polskim reportażu słów kilka
Magdalena Hodalska Sprawozdanie z konferencji International Communication Association (ICA) 2024 Human Tech Transition