2022, Tom 65, Nr 2 (250)
Permanent URI for this collection
Numer 2 (250) / 2022
Spis treści
Z problemów aktualnych
Artykuły
-
Rafał Leśniczak Asocjacja negatywizmu i personalizacji jako narzędzie komunikowania politycznego podczas kampanii parlamentarnej w Polsce w 2019 r.
Agnieszka Walecka-Rynduch Holo Politics. Wstęp do analizy mediów immersyjnych w komunikowaniu politycznym
Beata Czechowska-Derkacz, Małgorzata Łosiewicz Sposoby komunikacji uczelni w czasie pandemii COVID-19
Weronika Saran Communication and Cinema: A Comparative Analysis of Videocalls and Telecommunication in Film Works Before and During the Pandemic
Jakub Rawski Religijni nieumarli. O nowej konceptualizacji wampiryzmu w przestrzeni medialnej (na przykładzie serialu „Nocna msza” Mike’a Flanagana)
Z życia naukowego
-
Wojciech Furman Orientacja i synteza
Anna Świszcz Dezinformacja i fake news, czyli współczesne zjawiska komunikacyjne w oczach UNESCO
Tomasz Łysoń Zmiana percepcji rzeczywistości, czyli o „aplikatyzacji” słów kilka
Rafał Opulski Międzynarodowa konferencja naukowa „Media a polityka w Europie XX i XXI wieku”, Warszawa, 17.11.2021