2023, Nr 6 (1)
Permanent URI for this collection
Numer 6 (1) / 2023
Media i komunikacja społeczna
Spis treści
-
Oliwia Trojanowska Monetyzacja treści w internecie na przykładzie „Gazety Wyborczej”
Julia Molibog Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności w polskich mediach. Analiza wpisów w serwisie Twitter
Mateusz Kot Grupa dyskusyjna na komunikatorze Facebook Messenger jako przestrzeń organizacji pomocy dla uchodźców z Ukrainy – obserwacja uczestnicząca ukryta
Julia Dobrowolska Nowa odsłona chińskiej dezinformacji – rosnąca zbieżność z rosyjskimi taktykami a pandemia COVID-19
Yan Miao Człowiek, społeczeństwo i przestrzeń – analiza porównawcza strategii ilustrowania przekazów na temat walki z ubóstwem w Chinach w anglo- i chińskojęzycznym serwisie Chinadaily.com.cn w latach 2016-2021
Oliwia Szeląg Problem stronniczości w ocenie dzieł popkultury stworzonych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Analiza porównawcza Konkursu Piosenki Eurowizji i AI Song Contest (2020-2022)
Aleksandra Skrzypiec Rola antropomorfizacji i genderyzacji maszyn w komunikacji ekstrapersonalnej