2018, Tom 61, Nr 1 (233)
Permanent URI for this collection
Numer 1 (233) / 2018
Przestrzenie sfery publicznej a media
Spis treści
Europejska sfera publiczna
-
Agnieszka Szymańska The European Public Sphere – Barriers and Limitations
Beata Klimkiewicz The Public Sphere and Media Pluralism in a European Comparative Perspective
Krajowa sfera publiczna
-
Teresa Sławińska, Jean-Pierre Chapelle Media w przestrzeni publicznej,przestrzeń publiczna w mediach: powszechna obecność tematyki habermasowskiejw mediach francuskich latem 2017 roku
Magdalena Gala Sfera publiczna i marketing polityczny – język reklamy politycznejjako kryterium jakości dyskursu politycznego
Weronika Świerczyńska-Głownia Access of the Audience to the DiscursiveOrder Generating Public Opinion in the Light of Programming Strategies and Practicesof TVP S.A.
Joanna Szpyt-Wiktorowska, Maciej Wiktorowski Sfera publiczna i praktyka zarządzania mediami na przykładzie portalu internetowego
Regionalna i lokalna sfera publiczna
-
Janina Kowalik Sfera publiczna w społecznościach lokalnych – partyjna, obywatelska, a może sieciowa?
Grzegorz Panek Zarządzanie procesem rewitalizacji – między populizmem a partycypacją
Materiały
Recenzje, omówienia, noty
-
Paweł Hamera Globalny wymiar tożsamości irlandzkiej a media
Ryszard Filas Wzloty i upadek giganta: z dziejów koncernu RSW
Kronika naukowa