2022, Nr 5 (2)
Permanent URI for this collection
Numer 5 (2) / 2022
Media i komunikacja społeczna
Spis treści
-
Magdalena Andrys Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19
Natalia Buczyńska-Pizoń Green shopping : Do consumers think about the environment when making purchasing decisions?
Katarzyna Mania, Weronika Dopierała-Kalińska Relacjonowanie protestów społecznych po wyroku Trybunału Konstytucyjnego z 22.10.2020 roku w sprawie przesłanek dopuszczających legalną aborcję w Polsce : analiza porównawcza "Faktów" TVN, "Wiadomości" TVP 1 i "Wydarzeń" Polsatu
Hamid Tabaei Challenges and benefits of tele-therapy and using digital world in art therapy practice : an integrative review
Elżbieta Tabakowska, Małgorzata Majewska Metafora jako narzędzie budowania wspólnoty przez instytucje kultury : językoznawstwo kognitywne w służbie nauki o mediach
Joanna Kot Nowe formy narracji na Instagramie : badanie pilotażowe rolek związanych z podróżami i sportem
Mateusz Sobiech Sprawozdanie z VI Kongresu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Gdańsk, 22–24.09.2022 r.