Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19
Multimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemic
multimedia w edukacji
edukacja muzyczna online
szkoła w pandemii
technologia cyfrowa w muzyce
multimedia in education
online music education
education during pandemic
digital technologies in music
Bibliogr. s. 17-18
Wprowadzony wiosną 2020 roku stan zagrożenia epidemicznego wywołany pandemią COVID-19 przeniósł całą edukację w tryb nauczania zdalnego. Lekcje muzyki stały się dla nauczycieli-muzyków wyzwaniem, wymagały od nich większej kreatywności i innowacyjności w przygotowaniu do zajęć, opracowywaniu materiałów dydaktycznych i wzbudzeniu w uczniach aktywności muzycznej. W artykule zawarto wnioski z badania obszarów: (1) realizacji treści programowych, (2) stosowania narzędzi cyfrowych i oprogramowania oraz (3) kompetencji cyfrowych dwunastu nauczycieli muzyki województwa wielkopolskiego, którzy realizowali zajęcia zdalne w publicznych szkołach ogólnokształcących w czasie pandemii COVID-19.
The state of an epidemic introduced in the spring of 2020 in connection with the COVID-19 pandemic has changed all education to distance learning. Music lessons became a challenge for the music teachers who needed to become more creative and innovative while preparing classes and teaching materials or stimulating musical activities of their students. The paper contains conclusions from the study of the following areas: (1) the implementation of the curriculum content, (2) the use of digital tools and software, and (3) the digital competencies of twelve music teachers from the Greater Poland Voivodeship who conducted online lessons in public general education schools during the COVID-19 pandemic.
cris.lastimport.wos | 2024-04-10T02:11:12Z | |
dc.abstract.en | The state of an epidemic introduced in the spring of 2020 in connection with the COVID-19 pandemic has changed all education to distance learning. Music lessons became a challenge for the music teachers who needed to become more creative and innovative while preparing classes and teaching materials or stimulating musical activities of their students. The paper contains conclusions from the study of the following areas: (1) the implementation of the curriculum content, (2) the use of digital tools and software, and (3) the digital competencies of twelve music teachers from the Greater Poland Voivodeship who conducted online lessons in public general education schools during the COVID-19 pandemic. | pl |
dc.abstract.pl | Wprowadzony wiosną 2020 roku stan zagrożenia epidemicznego wywołany pandemią COVID-19 przeniósł całą edukację w tryb nauczania zdalnego. Lekcje muzyki stały się dla nauczycieli-muzyków wyzwaniem, wymagały od nich większej kreatywności i innowacyjności w przygotowaniu do zajęć, opracowywaniu materiałów dydaktycznych i wzbudzeniu w uczniach aktywności muzycznej. W artykule zawarto wnioski z badania obszarów: (1) realizacji treści programowych, (2) stosowania narzędzi cyfrowych i oprogramowania oraz (3) kompetencji cyfrowych dwunastu nauczycieli muzyki województwa wielkopolskiego, którzy realizowali zajęcia zdalne w publicznych szkołach ogólnokształcących w czasie pandemii COVID-19. | pl |
dc.contributor.author | Andrys, Magdalena | pl |
dc.date.accession | 2023-01-20 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-01-20T13:06:07Z | |
dc.date.available | 2023-01-20T13:06:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | pl |
dc.date.openaccess | 0 | |
dc.description.accesstime | w momencie opublikowania | |
dc.description.additional | Bibliogr. s. 17-18 | pl |
dc.description.number | 5 (2) | pl |
dc.description.physical | 6-18 | pl |
dc.description.version | ostateczna wersja wydawcy | |
dc.identifier.doi | 10.51480/compress.2022.5-2.479 | pl |
dc.identifier.issn | 2545-2320 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/306546 | |
dc.identifier.weblink | https://compress.edu.pl/e-wydania/item/multimedia-i-technologia-cyfrowa-w-edukacji-muzycznej-podczas-zdalnych-zajec-w-czasie-pandemii-covid-19 | pl |
dc.language | pol | pl |
dc.language.container | pol | pl |
dc.rights | Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa | * |
dc.rights.licence | CC-BY | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl | * |
dc.share.type | otwarte czasopismo | |
dc.subject.en | multimedia in education | pl |
dc.subject.en | online music education | pl |
dc.subject.en | education during pandemic | pl |
dc.subject.en | digital technologies in music | pl |
dc.subject.pl | multimedia w edukacji | pl |
dc.subject.pl | edukacja muzyczna online | pl |
dc.subject.pl | szkoła w pandemii | pl |
dc.subject.pl | technologia cyfrowa w muzyce | pl |
dc.subtype | Article | pl |
dc.title | Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19 | pl |
dc.title.alternative | Multimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemic | pl |
dc.title.journal | Com.press | pl |
dc.title.volume | Media i komunikacja społeczna | pl |
dc.type | JournalArticle | pl |
dspace.entity.type | Publication |