Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19

2022
journal article
article
cris.lastimport.wos2024-04-10T02:11:12Z
dc.abstract.enThe state of an epidemic introduced in the spring of 2020 in connection with the COVID-19 pandemic has changed all education to distance learning. Music lessons became a challenge for the music teachers who needed to become more creative and innovative while preparing classes and teaching materials or stimulating musical activities of their students. The paper contains conclusions from the study of the following areas: (1) the implementation of the curriculum content, (2) the use of digital tools and software, and (3) the digital competencies of twelve music teachers from the Greater Poland Voivodeship who conducted online lessons in public general education schools during the COVID-19 pandemic.pl
dc.abstract.plWprowadzony wiosną 2020 roku stan zagrożenia epidemicznego wywołany pandemią COVID-19 przeniósł całą edukację w tryb nauczania zdalnego. Lekcje muzyki stały się dla nauczycieli-muzyków wyzwaniem, wymagały od nich większej kreatywności i innowacyjności w przygotowaniu do zajęć, opracowywaniu materiałów dydaktycznych i wzbudzeniu w uczniach aktywności muzycznej. W artykule zawarto wnioski z badania obszarów: (1) realizacji treści programowych, (2) stosowania narzędzi cyfrowych i oprogramowania oraz (3) kompetencji cyfrowych dwunastu nauczycieli muzyki województwa wielkopolskiego, którzy realizowali zajęcia zdalne w publicznych szkołach ogólnokształcących w czasie pandemii COVID-19.pl
dc.contributor.authorAndrys, Magdalenapl
dc.date.accession2023-01-20pl
dc.date.accessioned2023-01-20T13:06:07Z
dc.date.available2023-01-20T13:06:07Z
dc.date.issued2022pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 17-18pl
dc.description.number5 (2)pl
dc.description.physical6-18pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doi10.51480/compress.2022.5-2.479pl
dc.identifier.issn2545-2320pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/306546
dc.identifier.weblinkhttps://compress.edu.pl/e-wydania/item/multimedia-i-technologia-cyfrowa-w-edukacji-muzycznej-podczas-zdalnych-zajec-w-czasie-pandemii-covid-19pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enmultimedia in educationpl
dc.subject.enonline music educationpl
dc.subject.eneducation during pandemicpl
dc.subject.endigital technologies in musicpl
dc.subject.plmultimedia w edukacjipl
dc.subject.pledukacja muzyczna onlinepl
dc.subject.plszkoła w pandemiipl
dc.subject.pltechnologia cyfrowa w muzycepl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleMultimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19pl
dc.title.alternativeMultimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemicpl
dc.title.journalCom.presspl
dc.title.volumeMedia i komunikacja społecznapl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-10T02:11:12Z
dc.abstract.enpl
The state of an epidemic introduced in the spring of 2020 in connection with the COVID-19 pandemic has changed all education to distance learning. Music lessons became a challenge for the music teachers who needed to become more creative and innovative while preparing classes and teaching materials or stimulating musical activities of their students. The paper contains conclusions from the study of the following areas: (1) the implementation of the curriculum content, (2) the use of digital tools and software, and (3) the digital competencies of twelve music teachers from the Greater Poland Voivodeship who conducted online lessons in public general education schools during the COVID-19 pandemic.
dc.abstract.plpl
Wprowadzony wiosną 2020 roku stan zagrożenia epidemicznego wywołany pandemią COVID-19 przeniósł całą edukację w tryb nauczania zdalnego. Lekcje muzyki stały się dla nauczycieli-muzyków wyzwaniem, wymagały od nich większej kreatywności i innowacyjności w przygotowaniu do zajęć, opracowywaniu materiałów dydaktycznych i wzbudzeniu w uczniach aktywności muzycznej. W artykule zawarto wnioski z badania obszarów: (1) realizacji treści programowych, (2) stosowania narzędzi cyfrowych i oprogramowania oraz (3) kompetencji cyfrowych dwunastu nauczycieli muzyki województwa wielkopolskiego, którzy realizowali zajęcia zdalne w publicznych szkołach ogólnokształcących w czasie pandemii COVID-19.
dc.contributor.authorpl
Andrys, Magdalena
dc.date.accessionpl
2023-01-20
dc.date.accessioned
2023-01-20T13:06:07Z
dc.date.available
2023-01-20T13:06:07Z
dc.date.issuedpl
2022
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 17-18
dc.description.numberpl
5 (2)
dc.description.physicalpl
6-18
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doipl
10.51480/compress.2022.5-2.479
dc.identifier.issnpl
2545-2320
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/306546
dc.identifier.weblinkpl
https://compress.edu.pl/e-wydania/item/multimedia-i-technologia-cyfrowa-w-edukacji-muzycznej-podczas-zdalnych-zajec-w-czasie-pandemii-covid-19
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
multimedia in education
dc.subject.enpl
online music education
dc.subject.enpl
education during pandemic
dc.subject.enpl
digital technologies in music
dc.subject.plpl
multimedia w edukacji
dc.subject.plpl
edukacja muzyczna online
dc.subject.plpl
szkoła w pandemii
dc.subject.plpl
technologia cyfrowa w muzyce
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Multimedia i technologia cyfrowa w edukacji muzycznej podczas zdalnych zajęć w czasie pandemii COVID-19
dc.title.alternativepl
Multimedia and digital technology in distance learning of music during the COVID-19 pandemic
dc.title.journalpl
Com.press
dc.title.volumepl
Media i komunikacja społeczna
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
12
Views per month
Views per city
Ashburn
2
Bolszewo
2
Jarosław
1
Krakow
1
Ornontowice
1
Poznan
1
Rzeszów
1
San Jose
1
Warsaw
1
Downloads
andrys_multimedia_i_technologia_cyfrowa_w_edukacji_muzycznej_2022.pdf
175