2015, Tom 58, Nr 1 (221)
Permanent URI for this collection
Numer 1 (221) / 2015
Mediatyzacja życia – zjawisko i konteksty
Spis treści
Od redaktorów (Michał Drożdż, Jerzy Smoleń)
Zjawisko
-
Michał Drożdż The mediatization of life – an attempt to capture the phenomenon
Ignacy S. Fiut Ontologia komunikowania. Próba projektu
Bernadetta Cich Mediatization of life – in the process of ceaseless trans coding
Katarzyna Kopecka-Piech Mediatyzacja przez aplikatyzację. Mobilna hybrydyzacja, wielozadaniowość i współdzielenie
Malwina Popiołek Serwisy społecznościowe w przestrzeni internetowej – (social)mediatyzacja życia codziennego
Dyskursy
-
Agnieszka Ogonowska Kompetencje medialne i informacyjne: wybrane modelowe ujęcia i koncepcje
Wiesława Woźniak Moralne dyskursy mediatyzacji
Weronika Madryas Znaczenie nowych nowych mediów w procesie zarządzania informacją
Mariusz Makowski Ekspert w mediach czy „ekspert” – interakcja między specjalistą, dziennikarzem i odbiorcą
Anna Lusińska Ważność mediacji w sporze propagowana w mediach masowych na przykładzie rządowej kampanii społecznej „Masz prawo do mediacji”
Konteksty
-
Jerzy Smoleń Death and dying in mass media aspects
Karolina Albińska Radioodbiornik – towarzysz codzienności. O „morning show” w ujęciu diachronicznym
Agnieszka Łukasik-Turecka Audytywna reklama wyborcza – przeżytek czy konieczność?
Wojciech Furman Czy można odróżnić działania public relations od stronniczego dziennikarstwa?
Katarzyna Drąg Rycerze pióra? Michał Bałucki dziennikarz o etosie dziennikarzy
Renata Szczepaniak „Plemiona sieci” – Internet jako medium społeczne i kulturowe