2021, Nr 4 (1)
Permanent URI for this collection
Numer 4 (1) / 2021
Media i komunikacja społeczna
Spis treści
-
Jakub Kocjan Rola mediów tradycyjnych oraz mediów społecznościowych podczas "pandemicznych" wyborów prezydenckich w USA – aspekty prawne i ustrojowe
Karina Veltzé Zaprzeczenie jako forma oswajania sytuacji kryzysowej. Teorie spiskowe wokół pandemii wywołanej koronawirusem wśród społeczności internetowych
Artur Babicz Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację polskich klubów żużlowych w mediach społecznościowych – analiza zjawiska
Wojciech Skucha Związki mediów ze światem sportu: wydarzenia sportowe jako wydarzenia medialne
Anna Bielecka O sztuce opowiadania historii. Wykorzystanie storytellingu w kampaniach społecznych i reklamach komercyjnych
Justyna Jarocka Podsłuch komputerowy jako środek zwalczania cyberprzestępczości w świetle ochrony tajemnicy komunikowania się
Dominika Saad Nowe narzędzia i techniki zwiększające trafność badań internetowych
Szymon Wigienka Przeciwdziałanie dezinformacji w dobie pandemii COVID-19
Łukasz Flak Telewizja – uzdrawiające panaceum czy współczesne pandemonium?