2023, Tom 66, Nr 2 (254)
Permanent URI for this collection
Numer 2 (254) / 2023
Zaufanie, wiarygodność i transparentność w komunikacji społecznej
Spis treści
Z problemów aktualnych
-
Rafał Klepka Nihil durat in aeternum. On the Ecosystem of Political Communication in the Process of Dynamic Changes, Main Trends and Resulting Threats
Marcin Piechocki Nie jest dobrze, ale będzie gorzej – rzetelność przekazów medialnych w świetle badań
Bartłomiej Łódzki Media jako jeden z czynników wpływających na zaufanie do wyników badań naukowych w kontekście zmian klimatu
Media na świecie
-
Justyna Arendarska Walka o wiarygodność. Narracje i storytelling w ukraińskiej komunikacji strategicznej
Dagmara Głuszek-Szafraniec Co wolno właścicielom mediów? Debata na temat prawa do ograniczania swobody wypowiedzi polityków w mediach w Polsce, Rosji i Niemczech po szturmie na Kapitol
Patrycja Szostok-Nowacka Po co komu Kapitol? Stronniczość przekazów medialnych w Polsce, Rosji i Niemczech
Agnieszka Szymańska Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Obraz katastrofy ekologicznej na Odrze a wiarygodność polskich władz w przekazie wybranych mediów niemieckich
Materiały, varia
Recenzje, omówienia, noty
-
Monika Szafrańska Stronniczość, wierzenia i przekonania w erze „fałszywych faktów”
Weronika Saran Polityczna stronniczość polskich mediów
Agnieszka Szymańska Polityka, pandemia i media – kryzys zaufania
Z życia naukowego