2014, Tom 57, Nr 3 (219)
Permanent URI for this collection
Numer 3 (219) / 2014
Spis treści
Od redaktora (Wojciech Kajtoch)
Rozprawy i artykuły
-
Kamil Łuczaj Kapitał kulturowy odbiorców a graficzna forma reklamy prasowej
Ewa Bobrowska Struktury znaczeniowe w hasłach na transparentach obrońców Radia Maryja i Telewizji Trwam
Iwona Hofman Model redakcji i zarządzania na przykładzie Spółdzielni Pracy „Polityka”
Magdalena Hodalska Kultura strachu w polskiej prasie brukowej
Media na świecie
-
Lidia Pokrzycka Media w Islandii. Ogólna charakterystyka
Agnieszka Mucha Der Strategische Stil Von Bündnis 90/den Grünen In Der Bundestagswahl 2009 Analysiert am Beispiel Ihrer Wahlplakatierung
Z historii mediów
Materiały
-
Marlena Jankowska-Bulla Telewizja śniadaniowa w Polsce i w Niemczech. Format – Struktura – Zawartość
Artur Trudzik Tylko Rock – rezultaty badań nad miesięcznikiem
Karolina Brylska, Tomasz Gackowski, Jacek Wasilewski Marsz „Obudź się, Polsko!” w relacjach polskich stacji telewizyjnych. Część pierwsza
Recenzje, omówienia
-
Media a polityka zagraniczna (Agnieszka Szymańska)
Ewolucyjne modelowanie komunikowania (Ignacy S. Fiut)
Stargana reporterska psyche (Magdalena Hodalska)
O naukowych czasopismach epoki PRL (Ewelina Kristanova)
Mejsca opuszczane (Janusz Łastowiecki)
Kronika naukowa, sprawozdania, noty
-
Konferencja naukowa "Zarządzanie mediami. Teoria i praktyka", Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 7-8 marca 2013 r. (Anna Modzelewska)
Z Rocznika Historii Prasy Polskiej T. XVI (2013), z. 1 (31) (Adam Bańdo)