2020, Tom 63, Nr 4 (244)
Permanent URI for this collection
Numer 4 (244) / 2020
Spis treści
Artykuły
-
Małgorzata Kowalska-Chrzanowska, Przemysław Krysiński Rola serwisów internetowych jako narzędzi oceny dorobku naukowego. Przykład wykorzystania serwisów Google Scholar, ResearchGate i Academia.edu przez wybranych polskich reprezentantów nauk o komunikacji społecznej i mediach
Kamil Łuczaj, Wiktoria Wiater, Paulina Wnęk, Karolina Kołoda, Karolina Kusak, Michał Pieniążek Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej polskich uczelni wyższych
Z historii mediów
-
Renata Piasecka-Strzelec W obliczu zmian. Agencje informacyjne w Polsce w latach 2016–2019
Evelina Kristanova „Po grudniu ubiegłego roku”. Problematyka polityczna w szczecińskim miesięczniku społeczno-kulturalnym Spojrzenia (1971–1974)
Michał Drożdż, Katarzyna Drąg Towarzystwo Wiedzy Prasowej na drodze rozwoju polskich badań medioznawczych
Katarzyna Ewa Zielińska Treści oraz cele wychowawcze magazynów szkolnych dwudziestolecia międzywojennego na podstawie pism szkół żeńskich Dziś i Jutro oraz Młodzieńczy Lot
Materiały
Z życia naukowego
-
Wojciech Furman Istotne pytania
Magdalena Hodalska Korespondentki wojenne. Współczesne Kasandry i Amazonki
Michał Jas Twitter – narzędzie światowej polityki