2020, Nr 3 (1)
Permanent URI for this collection
Numer 3 (1) / 2020
Media i komunikacja społeczna
Spis treści
-
Radosław Komuda, Jakub Szczepkowski Dobre praktyki automatycznego monitoringu mediów społecznościowych
Beata Milewicz Social news, czyli nowa sytuacja komunikacyjna
Patrycja Cheba Marketing doświadczeń a wizerunek marki Apple
Magdalena Andrys Mediatyzacja edukacji muzycznej w kontekście strategii kształcenia wyprzedzającego
Anna Skibińska Ukraińcy w prasie regionalnej Dolnego Śląska
Paulina Kosobucka Dziennikarstwo bazodanowe w przestrzeni radiowej - analiza form prezentacji danych
Agata Olkowska Profile czasopism z zakresu nauk społecznych w wybranych mediach społecznościowych
Adrian Musiał "Żywa Gazetka" jako jedna z form komunikacji z sympatykami i wyborcami Polskiej Partii Socjalistycznej w Częstochowie w latach 1928-1933
Małgorzata Dudek Potrzeba komunikowania o zdrowiu. Relacja pacjent - lekarz
Olimpia Górska-Żukowska Istotne znaczenie mediów regionalnych w komunikowaniu problematyki zdrowotnej, na przykładzie TVP3 Kraków