Skocz do treści
EUEURepository logoRepository logo
  • Authority index
  • News
  • Communities & Collections
  • Help
Jagiellonian University Repository

Jagiellonian University Repository

Zmień kontrast
AAA
  • login-icon
ENPL
EUEURepository logoRepository logo
  • Authority index
  • Communities & Collections
Help
Advanced search
  1. Home
  2. Journals and Publishing Series
  3. Com.press
  4. 2020, Nr 3 (1)
  5. Authority index

2020, Nr 3 (1)

Community or Collection Logo

Permanent URI for this collection

https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/161445

Numer 3 (1) / 2020
Media i komunikacja społeczna

Spis treści


    Od redakcji (Krzysztof Marcinkiewicz)


    Radosław Komuda, Jakub Szczepkowski Dobre praktyki automatycznego monitoringu mediów społecznościowych

    Beata Milewicz Social news, czyli nowa sytuacja komunikacyjna

    Patrycja Cheba Marketing doświadczeń a wizerunek marki Apple

    Magdalena Andrys Mediatyzacja edukacji muzycznej w kontekście strategii kształcenia wyprzedzającego

    Anna Skibińska Ukraińcy w prasie regionalnej Dolnego Śląska

    Paulina Kosobucka Dziennikarstwo bazodanowe w przestrzeni radiowej - analiza form prezentacji danych

    Agata Olkowska Profile czasopism z zakresu nauk społecznych w wybranych mediach społecznościowych

    Adrian Musiał "Żywa Gazetka" jako jedna z form komunikacji z sympatykami i wyborcami Polskiej Partii Socjalistycznej w Częstochowie w latach 1928-1933

    Małgorzata Dudek Potrzeba komunikowania o zdrowiu. Relacja pacjent - lekarz

    Olimpia Górska-Żukowska Istotne znaczenie mediów regionalnych w komunikowaniu problematyki zdrowotnej, na przykładzie TVP3 Kraków

Browse

Recent Submissions Author Issue Date Department Subject Type

Browsing 2020, Nr 3 (1) by Author "Cheba, Patrycja"

  • «
  • 1 (current)
  • »
  • 1
    Loading...
    Thumbnail Image

    Marketing doświadczeń a wizerunek marki Apple

    Cheba Patrycja
    Com.press,2020nr 3 (1),s. 30-43
    journal articlearticle
NewsContact UsHelp
DSpace Software provided by PCG Academia
Rules
JAGIELLONIAN UNIVERSITY
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków
Coordinates: 50.060931, 19.932782
© 2010-2025 Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Portal UJ
Accessibility