Media społecznościowe : własne media instytucji kultury : projektowanie treści

2013
book section
article
dc.abstract.enSocial media commercial usage is growing significantly. Also cultural institutions are making use of it. In this article the basics of cultural institutions social media content design principles are explained. Both, the technological (infrastructural conditioning of content distribution) and the substantial (refferring to the quality, uniqueness and value for customers) aspects of content design and distribution are analyzed.pl
dc.abstract.plPopularność komercyjnych zastosowań mediów społecznościowych rośnie. Wykorzystują je także instytucje kultury. W niniejszym artykule poruszony został temat projektowania treści komunikacji instytucji kultury w mediach społecznościowych. Zagadnienie rozpatrywane jest zarówno w aspekcie technologicznym, odnoszącym się do infrastrukturalnych uwarunkowań dystrybucji treści, jak merytorycznym, nawiązującym do jakości, unikalności oraz wartości publikowanych treści dla odbiorców działalności instytucji kultury.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.authorPałasz, Michał - 105973 pl
dc.contributor.editorUlatowska, Roksana - 160411 pl
dc.date.accession2018-09-06pl
dc.date.accessioned2018-09-06T07:49:31Z
dc.date.available2018-09-06T07:49:31Z
dc.date.issued2013pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 115pl
dc.description.physical108-115pl
dc.description.publication0,5pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-925730-5-0pl
dc.identifier.projectROD UJ / OPpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/56656
dc.identifier.weblinkhttps://www.academia.edu/16563328pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Fundacja Rozwoju Kinapl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowapl
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.plpl
dc.share.typeinne
dc.sourceinfoliczba autorów 10; liczba stron 131; liczba arkuszy wydawniczych 8;pl
dc.subject.ensocial mediapl
dc.subject.enculture marketingpl
dc.subject.enarts marketingpl
dc.subject.ensocial media managementpl
dc.subject.encontent designpl
dc.subject.ensocial media marketingpl
dc.subject.enmedia managementpl
dc.subject.enculture managementpl
dc.subject.plmedia społecznościowepl
dc.subject.plmarketing kulturypl
dc.subject.plzarządzanie mediami społecznościowymipl
dc.subject.plmarketing w mediach społecznościowychpl
dc.subject.plprojektowanie treścipl
dc.subject.plzarządzanie mediamipl
dc.subject.plzarządzanie kulturąpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleMedia społecznościowe : własne media instytucji kultury : projektowanie treścipl
dc.title.alternativeSocial media : owned media of cultural institution : content designpl
dc.title.containerPrzemysły Kreatywne 2.0.12pl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media commercial usage is growing significantly. Also cultural institutions are making use of it. In this article the basics of cultural institutions social media content design principles are explained. Both, the technological (infrastructural conditioning of content distribution) and the substantial (refferring to the quality, uniqueness and value for customers) aspects of content design and distribution are analyzed.
dc.abstract.plpl
Popularność komercyjnych zastosowań mediów społecznościowych rośnie. Wykorzystują je także instytucje kultury. W niniejszym artykule poruszony został temat projektowania treści komunikacji instytucji kultury w mediach społecznościowych. Zagadnienie rozpatrywane jest zarówno w aspekcie technologicznym, odnoszącym się do infrastrukturalnych uwarunkowań dystrybucji treści, jak merytorycznym, nawiązującym do jakości, unikalności oraz wartości publikowanych treści dla odbiorców działalności instytucji kultury.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.authorpl
Pałasz, Michał - 105973
dc.contributor.editorpl
Ulatowska, Roksana - 160411
dc.date.accessionpl
2018-09-06
dc.date.accessioned
2018-09-06T07:49:31Z
dc.date.available
2018-09-06T07:49:31Z
dc.date.issuedpl
2013
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 115
dc.description.physicalpl
108-115
dc.description.publicationpl
0,5
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-925730-5-0
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/56656
dc.identifier.weblinkpl
https://www.academia.edu/16563328
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Fundacja Rozwoju Kina
dc.rightspl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uripl
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
inne
dc.sourceinfopl
liczba autorów 10; liczba stron 131; liczba arkuszy wydawniczych 8;
dc.subject.enpl
social media
dc.subject.enpl
culture marketing
dc.subject.enpl
arts marketing
dc.subject.enpl
social media management
dc.subject.enpl
content design
dc.subject.enpl
social media marketing
dc.subject.enpl
media management
dc.subject.enpl
culture management
dc.subject.plpl
media społecznościowe
dc.subject.plpl
marketing kultury
dc.subject.plpl
zarządzanie mediami społecznościowymi
dc.subject.plpl
marketing w mediach społecznościowych
dc.subject.plpl
projektowanie treści
dc.subject.plpl
zarządzanie mediami
dc.subject.plpl
zarządzanie kulturą
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Media społecznościowe : własne media instytucji kultury : projektowanie treści
dc.title.alternativepl
Social media : owned media of cultural institution : content design
dc.title.containerpl
Przemysły Kreatywne 2.0.12
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.