Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Can nature shape childhood neurodevelopment and academic performance?
thesis
Alternative title
Czy natura może kształtować neurorozwój i wyniki w nauce u dzieci?
Author
Singh Nitika
Reviewer
Badyda Artur
Flouri Eirini
James Peter
Advisor
Markevych Iana
Buczyłowska Dorota
Institution
Uniwersytet Jagielloński. Institute of Psychology
Date of defence
2025-05-27
Keywords in Polish
natura
zieleń
woda
dzieci
osiągnięcia szkolne problemy behawioralne
uwaga
zdrowie psychiczne
aktywność fizyczna
percepcja natury
spójność sąsiedztwa
sen
ANT
CPT
młodzież
epidemiologia
Keywords in English
nature
greenspace
bluespace
greenness
children
academic achievement
behavioural problems
attention
mental health
physical activity
nature perception
neighbourhood cohesion
sleep
ANT
CPT
adolescents
epidemiology
Language
English
Affiliation
Rada Dyscypliny Psychologia
dc.affiliation | Rada Dyscypliny Psychologia | pl |
dc.area | psychologia | pl |
dc.contributor.advisor | Markevych, Iana - 423962 | |
dc.contributor.advisor | Buczyłowska, Dorota - 446639 | |
dc.contributor.author | Singh, Nitika - 446691 | pl |
dc.contributor.institution | Uniwersytet Jagielloński. Institute of Psychology | |
dc.contributor.reviewer | Badyda, Artur | |
dc.contributor.reviewer | Flouri, Eirini | |
dc.contributor.reviewer | James, Peter | |
dc.date.accessioned | 2025-04-10T22:31:30Z | |
dc.date.available | 2025-04-10T22:31:30Z | |
dc.date.createdat | 2025-04-10T22:31:30Z | en |
dc.date.openaccess | 0 | * |
dc.date.submitted | 2025-05-27 | pl |
dc.description.accesstime | w momencie opublikowania | * |
dc.description.version | ostateczna wersja autorska (postprint) | * |
dc.identifier.apd | 22439 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/551398 | |
dc.language | eng | pl |
dc.rights | Copyright | * |
dc.rights.simpleview | Wolny dostęp | |
dc.rights.uri | https://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf | * |
dc.share.type | Otwarte repozytorium | * |
dc.subject.en | nature | |
dc.subject.en | greenspace | |
dc.subject.en | bluespace | |
dc.subject.en | greenness | |
dc.subject.en | children | |
dc.subject.en | academic achievement | |
dc.subject.en | behavioural problems | |
dc.subject.en | attention | |
dc.subject.en | mental health | |
dc.subject.en | physical activity | |
dc.subject.en | nature perception | |
dc.subject.en | neighbourhood cohesion | |
dc.subject.en | sleep | |
dc.subject.en | ANT | |
dc.subject.en | CPT | |
dc.subject.en | adolescents | |
dc.subject.en | epidemiology | |
dc.subject.pl | natura | |
dc.subject.pl | zieleń | |
dc.subject.pl | woda | |
dc.subject.pl | dzieci | |
dc.subject.pl | osiągnięcia szkolne problemy behawioralne | |
dc.subject.pl | uwaga | |
dc.subject.pl | zdrowie psychiczne | |
dc.subject.pl | aktywność fizyczna | |
dc.subject.pl | percepcja natury | |
dc.subject.pl | spójność sąsiedztwa | |
dc.subject.pl | sen | |
dc.subject.pl | ANT | |
dc.subject.pl | CPT | |
dc.subject.pl | młodzież | |
dc.subject.pl | epidemiologia | |
dc.title | Can nature shape childhood neurodevelopment and academic performance? | pl |
dc.title.alternative | Czy natura może kształtować neurorozwój i wyniki w nauce u dzieci? | pl |
dc.type | Thesis | pl |
dspace.entity.type | Publication |
dc.affiliationpl
Rada Dyscypliny Psychologia dc.areapl
psychologia dc.contributor.advisor
Markevych, Iana - 423962 dc.contributor.advisor
Buczyłowska, Dorota - 446639 dc.contributor.authorpl
Singh, Nitika - 446691 dc.contributor.institution
Uniwersytet Jagielloński. Institute of Psychology dc.contributor.reviewer
Badyda, Artur dc.contributor.reviewer
Flouri, Eirini dc.contributor.reviewer
James, Peter dc.date.accessioned
2025-04-10T22:31:30Z dc.date.available
2025-04-10T22:31:30Z dc.date.createdaten
2025-04-10T22:31:30Z dc.date.openaccess*
0 dc.date.submittedpl
2025-05-27 dc.description.accesstime*
w momencie opublikowania dc.description.version*
ostateczna wersja autorska (postprint) dc.identifier.apdpl
22439 dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/551398 dc.languagepl
eng dc.rights*
Copyright dc.rights.simpleview
Wolny dostęp dc.rights.uri*
https://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf dc.share.type*
Otwarte repozytorium dc.subject.en
nature dc.subject.en
greenspace dc.subject.en
bluespace dc.subject.en
greenness dc.subject.en
children dc.subject.en
academic achievement dc.subject.en
behavioural problems dc.subject.en
attention dc.subject.en
mental health dc.subject.en
physical activity dc.subject.en
nature perception dc.subject.en
neighbourhood cohesion dc.subject.en
sleep dc.subject.en
ANT dc.subject.en
CPT dc.subject.en
adolescents dc.subject.en
epidemiology dc.subject.pl
natura dc.subject.pl
zieleń dc.subject.pl
woda dc.subject.pl
dzieci dc.subject.pl
osiągnięcia szkolne problemy behawioralne dc.subject.pl
uwaga dc.subject.pl
zdrowie psychiczne dc.subject.pl
aktywność fizyczna dc.subject.pl
percepcja natury dc.subject.pl
spójność sąsiedztwa dc.subject.pl
sen dc.subject.pl
ANT dc.subject.pl
CPT dc.subject.pl
młodzież dc.subject.pl
epidemiologia dc.titlepl
Can nature shape childhood neurodevelopment and academic performance? dc.title.alternativepl
Czy natura może kształtować neurorozwój i wyniki w nauce u dzieci? dc.typepl
Thesis dspace.entity.type
Publication Affiliations
No affiliation
Singh, Nitika
Badyda, Artur
Flouri, Eirini
James, Peter
* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.
Views
26
Views per month
Views per city
Singapore
1
Downloads
singh_can_nature_shape_childhood_2025.pdf
28
badyda_review_of_the_doctoral_thesis_2024.pdf
24
james_review_of_the_phd_2025.pdf
24
flouri_recenzja_2025.pdf
22
singh_abstract_2025.pdf
21
singh_streszczenie_2025.pdf
13
markevych_supervisor’s_opinion_2024.pdf
4
Open Access
No Thumbnail Available
Files
singh_can_nature_shape_childhood_2025.pdfpdf 9.16 MB
singh_streszczenie_2025.pdfStreszczenie - j. polskipdf 133.95 KB
singh_abstract_2025.pdfStreszczenie - j. angielskipdf 135.21 KB
badyda_review_of_the_doctoral_thesis_2024.pdfRecenzja - A. Badydapdf 131.43 KB
flouri_recenzja_2025.pdfRecenzja - E. Flouripdf 161.89 KB
License
All rights reserved