Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie

2020
book section
article
dc.abstract.enDynamic development of new technologies and progressive digitization mean that in the modern world various activities related to the effective communication on the Internet are increasingly important. As part of marketing, as well as psychology, content marketing and storytelling has an important role. The purpose of this article is to characterize two terms: content marketing and storytelling, as well as, to present their role in terms of effective communication on the Internet.pl
dc.abstract.plDynamicznie rozwijające się nowe technologie oraz postępująca cyfryzacja sprawiają, że we współczesnym świecie coraz większe znaczenie mają różne działania związane z efektywną komunikacją w Internecie. W ramach marketingu, a także psychologii, coraz większego znaczenia nabiera content marketing, czyli marketing treści, oraz storytelling, polegający na budowaniu opowieści i angażowaniu użytkowników Internetu. Celem opracowania jest próba analizy i oceny roli content marketingu i storytellingu w zakresie efektywnej komunikacji w Internecie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.authorSęczkowska, Karolina - 203178 pl
dc.contributor.editorPujer, Klaudiapl
dc.date.accession2020-09-17pl
dc.date.accessioned2020-09-17T10:20:15Z
dc.date.available2020-09-17T10:20:15Z
dc.date.issued2020pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.physical47-57pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume15pl
dc.identifier.bookweblinkhttps://wydawnictwoexante.pl/wp-content/uploads/2020/08/Humanistyka_nauki_spoleczne_tom_15.pdfpl
dc.identifier.eisbn978-83-66187-70-2pl
dc.identifier.isbn978-83-66187-71-9pl
dc.identifier.projectROD UJ / OPpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/246019
dc.identifier.weblinkhttps://wydawnictwoexante.pl/wp-content/uploads/2020/08/Humanistyka_nauki_spoleczne_tom_15.pdfpl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoWrocław : Exantepl
dc.publisher.ministerialExante Wydawnictwo Naukowepl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-ND
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeinne
dc.subject.encontent marketingpl
dc.subject.enstorytellingpl
dc.subject.encommunicationpl
dc.subject.enInternetpl
dc.subject.plcontent marketingpl
dc.subject.plstorytellingpl
dc.subject.plkomunikacjapl
dc.subject.plInternetpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleContent marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Interneciepl
dc.title.alternativeContent marketing and storytelling : effective communication an the Internetpl
dc.title.containerHumanistyka i nauki społeczne : doświadczenia, konteksty, wyzwaniapl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Dynamic development of new technologies and progressive digitization mean that in the modern world various activities related to the effective communication on the Internet are increasingly important. As part of marketing, as well as psychology, content marketing and storytelling has an important role. The purpose of this article is to characterize two terms: content marketing and storytelling, as well as, to present their role in terms of effective communication on the Internet.
dc.abstract.plpl
Dynamicznie rozwijające się nowe technologie oraz postępująca cyfryzacja sprawiają, że we współczesnym świecie coraz większe znaczenie mają różne działania związane z efektywną komunikacją w Internecie. W ramach marketingu, a także psychologii, coraz większego znaczenia nabiera content marketing, czyli marketing treści, oraz storytelling, polegający na budowaniu opowieści i angażowaniu użytkowników Internetu. Celem opracowania jest próba analizy i oceny roli content marketingu i storytellingu w zakresie efektywnej komunikacji w Internecie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.authorpl
Sęczkowska, Karolina - 203178
dc.contributor.editorpl
Pujer, Klaudia
dc.date.accessionpl
2020-09-17
dc.date.accessioned
2020-09-17T10:20:15Z
dc.date.available
2020-09-17T10:20:15Z
dc.date.issuedpl
2020
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.physicalpl
47-57
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
15
dc.identifier.bookweblinkpl
https://wydawnictwoexante.pl/wp-content/uploads/2020/08/Humanistyka_nauki_spoleczne_tom_15.pdf
dc.identifier.eisbnpl
978-83-66187-70-2
dc.identifier.isbnpl
978-83-66187-71-9
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/246019
dc.identifier.weblinkpl
https://wydawnictwoexante.pl/wp-content/uploads/2020/08/Humanistyka_nauki_spoleczne_tom_15.pdf
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Wrocław : Exante
dc.publisher.ministerialpl
Exante Wydawnictwo Naukowe
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
inne
dc.subject.enpl
content marketing
dc.subject.enpl
storytelling
dc.subject.enpl
communication
dc.subject.enpl
Internet
dc.subject.plpl
content marketing
dc.subject.plpl
storytelling
dc.subject.plpl
komunikacja
dc.subject.plpl
Internet
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie
dc.title.alternativepl
Content marketing and storytelling : effective communication an the Internet
dc.title.containerpl
Humanistyka i nauki społeczne : doświadczenia, konteksty, wyzwania
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.