Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Teaching advanced students who have reached a plateau : challenges and possible solutions
advanced students
plateau
solutions
challenges
academic English
advanced students
plateau
solutions
challenges
academic English
Bibliogr. s. 21-22
Wielu nauczycieli studentów uniwersytetu na poziomie zaawansowanym ("advanced" i "proficiency") odkrywa, że osiągnęli oni pewien poziom stagnacji, który oznacza brak zauważalnych postępów. To może stanowić poważne wyzwanie dla obu zainteresowanych stron. Istnieją jednak metody na walkę z tym problemem i w niniejszym artykule chciałabym podzielić się kilkoma własnymi obserwacjami i zaproponować pewne rozwiązania.
Many teachers of advanced university students find that their students have reached a plateau, which means progress is not easily seen. The problem can pose significant challenges for both interested parties. There are, however, methods to combat it and in this article I would like to share some of my own observations and ways of tackling the problem.
dc.abstract.en | Many teachers of advanced university students find that their students have reached a plateau, which means progress is not easily seen. The problem can pose significant challenges for both interested parties. There are, however, methods to combat it and in this article I would like to share some of my own observations and ways of tackling the problem. | |
dc.abstract.pl | Wielu nauczycieli studentów uniwersytetu na poziomie zaawansowanym ("advanced" i "proficiency") odkrywa, że osiągnęli oni pewien poziom stagnacji, który oznacza brak zauważalnych postępów. To może stanowić poważne wyzwanie dla obu zainteresowanych stron. Istnieją jednak metody na walkę z tym problemem i w niniejszym artykule chciałabym podzielić się kilkoma własnymi obserwacjami i zaproponować pewne rozwiązania. | |
dc.affiliation | Pion Prorektora ds. dydaktyki : Jagiellońskie Centrum Językowe | |
dc.contributor.author | Lubińska-Pyla, Dorota - 160659 | |
dc.date.accession | 2024-10-18 | |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T07:27:56Z | |
dc.date.available | 2024-10-18T07:27:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.openaccess | 0 | |
dc.description.accesstime | w momencie opublikowania | |
dc.description.additional | Bibliogr. s. 21-22 | |
dc.description.physical | 9-22 | |
dc.description.version | ostateczna wersja wydawcy | |
dc.description.volume | 11 | |
dc.identifier.eissn | 2720-4812 | |
dc.identifier.issn | 2080-2358 | |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/452748 | |
dc.identifier.weblink | https://ejournals.eu/czasopismo/zeszyty-glottodydaktyczne/artykul/teaching-advanced-students-who-have-reached-a-plateau-challenges-and-possible-solutions | |
dc.language | eng | |
dc.language.container | pol | |
dc.rights | Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa | |
dc.rights.licence | CC-BY-NC-ND | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl | |
dc.share.type | otwarte czasopismo | |
dc.subject.en | advanced students | |
dc.subject.en | plateau | |
dc.subject.en | solutions | |
dc.subject.en | challenges | |
dc.subject.en | academic English | |
dc.subject.pl | advanced students | |
dc.subject.pl | plateau | |
dc.subject.pl | solutions | |
dc.subject.pl | challenges | |
dc.subject.pl | academic English | |
dc.subtype | Article | |
dc.title | Teaching advanced students who have reached a plateau : challenges and possible solutions | |
dc.title.journal | Zeszyty Glottodydaktyczne | |
dc.type | JournalArticle | |
dspace.entity.type | Publication | en |
* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.
Views
9
Views per month
Views per city
Downloads
Open Access