2018, Tom 61, Nr 2 (234)
Permanent URI for this collection
Numer 2 (234) / 2018
Spis treści
Artykuły
-
Agnieszka Hess Adres dyrektora Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ z okazji jubileuszu XX-lecia jednostki
Teresa Sasińska-Klas Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej i jego wkład w rozwój nauk o mediach w Polsce w latach 1998–2018
Monika Wawer Robot journalism – czy w newsroomach przyszłości będą pracować automaty?
Magdalena Szpunar Koncepcja bańki filtrującej a hipernarcyzm nowych mediów
Wojciech Furman Od pozornej wiedzy do komory pogłosowej i nadmiaru informacji. Krótki przegląd strachów medialnych
Magdalena Hodalska #Humanity washed ashore. Visual metaphors and emotions in social media
Bogusława Dobek-Ostrowska Mediatyzacja polityki w tygodnikach opinii w Polsce – między polityzacją a komercjalizacją
Andrzej Meler, Radosław Sojak, Anna Piechocka Przełomy i kryzysy – zmiany medialnej reprezentacji środowisk politycznych w radiu i telewizji
Agnieszka Wszołek, Paweł Płaneta The Discursive Image of Poland in Argentinean newspaper La Nación (2004–2016)
Edyta Żyrek-Horodyska Reforma prasy Émile’a de Girardin i jej polskie reperkusje
Agnieszka J. Cieślikowa Władysław Umiński (1865–1954). Popularyzator przyrody i techniki
Krzysztof Stępniak Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
Recenzje, omówienia, noty
-
Michał Wilczewski Studia nad kulturowymi i mentalnymi stosunkami dwóch narodów: polskiego i rosyjskiego
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Książka o dziennikarstwie śledczym
Mateusz Flont O potrzebie badań nad prasą dla młodych czytelników
Kronika naukowa