Wpływ zróżnicowanych uwarunkowań politycznych i gospodarczych na rozwój sieci kolejowej wybranych krajów powstałych po rozpadzie Austro-Węgier

thesis
dc.affiliationWydział Biologii i Nauk o Ziemi : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennejpl
dc.contributor.advisorPaszkowski, Michał - 131292 pl
dc.contributor.authorTaczanowski, Jakub - 136311 pl
dc.contributor.institutionUniwersytet Jagielloński. Wydział Biologii i Nauk o Ziemi. Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennejpl
dc.contributor.reviewerKitowski, Jerzypl
dc.contributor.reviewerKomornicki, Tomaszpl
dc.date.accessioned2018-10-16T11:15:45Z
dc.date.available2018-10-16T11:15:45Z
dc.date.submitted2014-05-22pl
dc.description.additionalDostęp do publikacji jest możliwy w Archiwum UJpl
dc.description.physical207pl
dc.identifier.callnumberDokt. 2014/079pl
dc.identifier.projectROD UJ / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/58208
dc.languagepolpl
dc.placeKrakówpl
dc.rightsCopyright*
dc.rights.licenceBez licencji otwartego dostępu
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.subject.enrail transportpl
dc.subject.encross-border railway linespl
dc.subject.enCentral Europepl
dc.subject.entransport geographypl
dc.subject.enhistorical geographypl
dc.subject.pltransport kolejowypl
dc.subject.pltransgraniczne połączenia kolejowepl
dc.subject.plEuropa Środkowapl
dc.subject.plgeografia transportupl
dc.subject.plgeografia historycznapl
dc.titleWpływ zróżnicowanych uwarunkowań politycznych i gospodarczych na rozwój sieci kolejowej wybranych krajów powstałych po rozpadzie Austro-Węgierpl
dc.title.alternativeThe influence of diverse political and economic factors on the development of the railway networks of selected countries which emerged after the dissolution of Austria-Hungarypl
dc.typeThesispl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Biologii i Nauk o Ziemi : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej
dc.contributor.advisorpl
Paszkowski, Michał - 131292
dc.contributor.authorpl
Taczanowski, Jakub - 136311
dc.contributor.institutionpl
Uniwersytet Jagielloński. Wydział Biologii i Nauk o Ziemi. Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej
dc.contributor.reviewerpl
Kitowski, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Komornicki, Tomasz
dc.date.accessioned
2018-10-16T11:15:45Z
dc.date.available
2018-10-16T11:15:45Z
dc.date.submittedpl
2014-05-22
dc.description.additionalpl
Dostęp do publikacji jest możliwy w Archiwum UJ
dc.description.physicalpl
207
dc.identifier.callnumberpl
Dokt. 2014/079
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/58208
dc.languagepl
pol
dc.placepl
Kraków
dc.rights*
Copyright
dc.rights.licence
Bez licencji otwartego dostępu
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.subject.enpl
rail transport
dc.subject.enpl
cross-border railway lines
dc.subject.enpl
Central Europe
dc.subject.enpl
transport geography
dc.subject.enpl
historical geography
dc.subject.plpl
transport kolejowy
dc.subject.plpl
transgraniczne połączenia kolejowe
dc.subject.plpl
Europa Środkowa
dc.subject.plpl
geografia transportu
dc.subject.plpl
geografia historyczna
dc.titlepl
Wpływ zróżnicowanych uwarunkowań politycznych i gospodarczych na rozwój sieci kolejowej wybranych krajów powstałych po rozpadzie Austro-Węgier
dc.title.alternativepl
The influence of diverse political and economic factors on the development of the railway networks of selected countries which emerged after the dissolution of Austria-Hungary
dc.typepl
Thesis
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
5
Views per month
Views per city
Beijing
2