PROMOCJA SEKTORA KULTURY W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ, JEJ FORMY I ICH SKUTECZNOŚĆ. ANALIZA PRZYPADKU PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE STUDIA TEATRU MUZYKI I TAŃCA ELŻBIETY ARMATYS

master
dc.abstract.enAdvertisement in the urban space is one of the things that enclose human the XXI century every day. Forms of advertising whose beginnings can be traced to ancient times become a necessity for all market sectors, including the cultural sector. The promotion of the cultural sector in the urban space is therefore obvious, but this is not only place that can help in spreading the information about the cultural activities.The purpose of this study is to present the development of advertising and promotion over the years, and to show that the promotion of the cultural sector in the urban space is justified and is today a core product of marketing for that.Work presents also the results of surveys that have been conducted especially for its needs. They relate to public opinion about the effectiveness of the promotion of the cultural sector in the urban space, and a case study cultural institution, which is the Studio Theatre Music and Dance of Elzbieta Armatys.pl
dc.abstract.plReklama w przestrzeni miejskiej to jedna z rzeczy, które otaczają człowieka XXI wieku każdego dnia. Przekazy reklamowe, których początków można doszukiwać się w czasach starożytnych stały się koniecznością dla wszystkich sektorów rynkowych, w tym także sektora kultury. Promocja sektora kultury w przestrzeni miejskiej jest zatem oczywistością, lecz nie jest to jedyne miejsce, które może pomóc w rozprzestrzenianiu informacji na temat danej działalności kulturalnej.Celem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju reklamy i promocji na przestrzeni lat, oraz wykazanie, czy promocja sektora kultury w przestrzeni miejskiej jest zasadna i stanowi dzisiaj kluczowy produkt marketingowy dla tegoż.Praca przedstawia także wyniki badań ankietowych, które zostały przeprowadzone specjalnie na jej potrzeby. Odnoszą się one do opinii publicznej na temat skuteczności promocji sektora kultury w przestrzeni miejskiej, jak i studium przypadku instytucji kultury, którą stanowi Studio Teatru Muzyki i Tańca Elżbiety Armatys.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.contributor.authorSuder, Pawełpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.contributor.reviewerKędziora, Alicja - 199919 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:20:05Z
dc.date.available2020-07-25T05:20:05Z
dc.date.submitted2014-11-19pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-91658-116247pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199846
dc.languagepolpl
dc.subject.enADVERTISEMENT- CULTURE- PROMOTION – PUBLIC SPACEpl
dc.subject.plKULTURA- PROMOCJA- PRZESTRZEŃ MIEJSKA- REKLAMApl
dc.titlePROMOCJA SEKTORA KULTURY W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ, JEJ FORMY I ICH SKUTECZNOŚĆ. ANALIZA PRZYPADKU PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE STUDIA TEATRU MUZYKI I TAŃCA ELŻBIETY ARMATYSpl
dc.title.alternativePROMOTION OF CULTURE SECTOR IN URBAN SPACE, ITS FORMS AND THEIR EFFECTIVENESS. CASE STUDY ON THE EXAMPLE OF PROMOTION OF STUDIO TEATRU MUZYKI I TANCA ELZBIETY ARMATYSpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Advertisement in the urban space is one of the things that enclose human the XXI century every day. Forms of advertising whose beginnings can be traced to ancient times become a necessity for all market sectors, including the cultural sector. The promotion of the cultural sector in the urban space is therefore obvious, but this is not only place that can help in spreading the information about the cultural activities.The purpose of this study is to present the development of advertising and promotion over the years, and to show that the promotion of the cultural sector in the urban space is justified and is today a core product of marketing for that.Work presents also the results of surveys that have been conducted especially for its needs. They relate to public opinion about the effectiveness of the promotion of the cultural sector in the urban space, and a case study cultural institution, which is the Studio Theatre Music and Dance of Elzbieta Armatys.
dc.abstract.plpl
Reklama w przestrzeni miejskiej to jedna z rzeczy, które otaczają człowieka XXI wieku każdego dnia. Przekazy reklamowe, których początków można doszukiwać się w czasach starożytnych stały się koniecznością dla wszystkich sektorów rynkowych, w tym także sektora kultury. Promocja sektora kultury w przestrzeni miejskiej jest zatem oczywistością, lecz nie jest to jedyne miejsce, które może pomóc w rozprzestrzenianiu informacji na temat danej działalności kulturalnej.Celem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju reklamy i promocji na przestrzeni lat, oraz wykazanie, czy promocja sektora kultury w przestrzeni miejskiej jest zasadna i stanowi dzisiaj kluczowy produkt marketingowy dla tegoż.Praca przedstawia także wyniki badań ankietowych, które zostały przeprowadzone specjalnie na jej potrzeby. Odnoszą się one do opinii publicznej na temat skuteczności promocji sektora kultury w przestrzeni miejskiej, jak i studium przypadku instytucji kultury, którą stanowi Studio Teatru Muzyki i Tańca Elżbiety Armatys.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.contributor.authorpl
Suder, Paweł
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.contributor.reviewerpl
Kędziora, Alicja - 199919
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:20:05Z
dc.date.available
2020-07-25T05:20:05Z
dc.date.submittedpl
2014-11-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-91658-116247
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199846
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ADVERTISEMENT- CULTURE- PROMOTION – PUBLIC SPACE
dc.subject.plpl
KULTURA- PROMOCJA- PRZESTRZEŃ MIEJSKA- REKLAMA
dc.titlepl
PROMOCJA SEKTORA KULTURY W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ, JEJ FORMY I ICH SKUTECZNOŚĆ. ANALIZA PRZYPADKU PROMOCJI NA PRZYKŁADZIE STUDIA TEATRU MUZYKI I TAŃCA ELŻBIETY ARMATYS
dc.title.alternativepl
PROMOTION OF CULTURE SECTOR IN URBAN SPACE, ITS FORMS AND THEIR EFFECTIVENESS. CASE STUDY ON THE EXAMPLE OF PROMOTION OF STUDIO TEATRU MUZYKI I TANCA ELZBIETY ARMATYS
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
30
Views per month
Views per city
Warsaw
11
Wroclaw
3
Gdansk
2
Chandler
1
Des Moines
1
Dublin
1
Gdynia
1
Katowice
1
Krakow
1
Lodz
1

No access

No Thumbnail Available