Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Monster Alliance - cykl tworzenia gry w silniku Unity na platformy mobilne
Monster Alliance - game design cycle for mobile platforms using Unity engine
Unity3D, Gra, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile
Unity3D, Game, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile
Tematem pracy jest trójwymiarowa gra utworzona w środowisku Unity3D przeznaczona na platformy mobilne. z systemem Android. W pracy zostały omówione wszystkie funkcjonalności oraz sposób ich działania, uzasadniono wybór technologii jak również opisana została idea samej rozgrywki. Podczas tworzenia gry zostały także użyte inne programy; blender (modele 3D) oraz Microsoft Visual Studio (kod w C#).
The subject of work is 3D mobile game done using Unity3D engine, designed for mobile devices with Android OS. All features and rules how they work as well as justification of choosen technology and gameplay mechanics are included in the document. During the development we've also used other software such as blender (3D modelling) or Microsoft Visual Studio (C# code).
dc.abstract.en | The subject of work is 3D mobile game done using Unity3D engine, designed for mobile devices with Android OS. All features and rules how they work as well as justification of choosen technology and gameplay mechanics are included in the document. During the development we've also used other software such as blender (3D modelling) or Microsoft Visual Studio (C# code). | pl |
dc.abstract.pl | Tematem pracy jest trójwymiarowa gra utworzona w środowisku Unity3D przeznaczona na platformy mobilne. z systemem Android. W pracy zostały omówione wszystkie funkcjonalności oraz sposób ich działania, uzasadniono wybór technologii jak również opisana została idea samej rozgrywki. Podczas tworzenia gry zostały także użyte inne programy; blender (modele 3D) oraz Microsoft Visual Studio (kod w C#). | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Moczurad, Włodzimierz - 130705 | pl |
dc.contributor.author | Dużyk, Jakub | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Moczurad, Włodzimierz - 130705 | pl |
dc.contributor.reviewer | Pałka, Wiesław | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T23:23:26Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T23:23:26Z | |
dc.date.submitted | 2017-07-07 | pl |
dc.fieldofstudy | inżynieria oprogramowania | pl |
dc.identifier.apd | diploma-106641-161401 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212958 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Unity3D, Game, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile | pl |
dc.subject.pl | Unity3D, Gra, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile | pl |
dc.title | Monster Alliance - cykl tworzenia gry w silniku Unity na platformy mobilne | pl |
dc.title.alternative | Monster Alliance - game design cycle for mobile platforms using Unity engine | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |