Monster Alliance - cykl tworzenia gry w silniku Unity na platformy mobilne

licenciate
dc.abstract.enThe subject of work is 3D mobile game done using Unity3D engine, designed for mobile devices with Android OS. All features and rules how they work as well as justification of choosen technology and gameplay mechanics are included in the document. During the development we've also used other software such as blender (3D modelling) or Microsoft Visual Studio (C# code).pl
dc.abstract.plTematem pracy jest trójwymiarowa gra utworzona w środowisku Unity3D przeznaczona na platformy mobilne. z systemem Android. W pracy zostały omówione wszystkie funkcjonalności oraz sposób ich działania, uzasadniono wybór technologii jak również opisana została idea samej rozgrywki. Podczas tworzenia gry zostały także użyte inne programy; blender (modele 3D) oraz Microsoft Visual Studio (kod w C#).pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorMoczurad, Włodzimierz - 130705 pl
dc.contributor.authorDużyk, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerMoczurad, Włodzimierz - 130705 pl
dc.contributor.reviewerPałka, Wiesławpl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:23:26Z
dc.date.available2020-07-26T23:23:26Z
dc.date.submitted2017-07-07pl
dc.fieldofstudyinżynieria oprogramowaniapl
dc.identifier.apddiploma-106641-161401pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212958
dc.languagepolpl
dc.subject.enUnity3D, Game, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobilepl
dc.subject.plUnity3D, Gra, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobilepl
dc.titleMonster Alliance - cykl tworzenia gry w silniku Unity na platformy mobilnepl
dc.title.alternativeMonster Alliance - game design cycle for mobile platforms using Unity enginepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of work is 3D mobile game done using Unity3D engine, designed for mobile devices with Android OS. All features and rules how they work as well as justification of choosen technology and gameplay mechanics are included in the document. During the development we've also used other software such as blender (3D modelling) or Microsoft Visual Studio (C# code).
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest trójwymiarowa gra utworzona w środowisku Unity3D przeznaczona na platformy mobilne. z systemem Android. W pracy zostały omówione wszystkie funkcjonalności oraz sposób ich działania, uzasadniono wybór technologii jak również opisana została idea samej rozgrywki. Podczas tworzenia gry zostały także użyte inne programy; blender (modele 3D) oraz Microsoft Visual Studio (kod w C#).
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Moczurad, Włodzimierz - 130705
dc.contributor.authorpl
Dużyk, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Moczurad, Włodzimierz - 130705
dc.contributor.reviewerpl
Pałka, Wiesław
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:23:26Z
dc.date.available
2020-07-26T23:23:26Z
dc.date.submittedpl
2017-07-07
dc.fieldofstudypl
inżynieria oprogramowania
dc.identifier.apdpl
diploma-106641-161401
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212958
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Unity3D, Game, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile
dc.subject.plpl
Unity3D, Gra, C#, Microsoft Visual Studio, Android, Mobile
dc.titlepl
Monster Alliance - cykl tworzenia gry w silniku Unity na platformy mobilne
dc.title.alternativepl
Monster Alliance - game design cycle for mobile platforms using Unity engine
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
7
Views per month
Views per city
Wroclaw
3
Bialystok
1
Dublin
1
Szczecin
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available