Sposoby wykorzystania wizerunków wybranych polskich siatkarzy w kampaniach reklamowych w 2023 roku na Instagramie

licenciate
dc.abstract.enInstagram is one of the most popular and fastest growing social media in the world. Due to its very large international reach, it has become a platform on which the advertising market is dynamically developing. Images of famous people are increasingly used to promote brands in order to interest the recipient and convince him to buy products or use the services recommended by the influencer. The growing mediatization of sport in modern society has resulted in the image of famous athletes being increasingly used to promote brands. The aim of this academic work is to determine how images of Polish national volleyball players are used in advertising campaigns in 2023 on Instagram. The first part of the publication was devoted to the theoretical layer, which allowed to define the most important concepts related to the topic of the academic work. The second part is the analysis of research conducted using the categorization key.pl
dc.abstract.plInstagram jest jednym z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się mediów społecznościowych na świecie. Z uwagi na bardzo duże zasięgi międzynarodowe stał się platformą, na której prężnie rozwija się rynek reklamowy. Coraz częściej do promocji marek wykorzystuje się wizerunki znanych osób, które mają na celu zainteresować odbiorcę i przekonać go do zakupu produktów bądź skorzystania z usług polecanych przez influencera. Rosnąca mediatyzacja sportu we współczesnym społeczeństwie sprawiła, że do promocji marek coraz częściej wykorzystywany jest wizerunek znanych sportowców. Celem niniejszej pracy jest określenie, w jaki sposób wykorzystywane są wizerunki siatkarzy reprezentacji Polski w kampaniach reklamowych w 2023 roku na Instagramie. Pierwsza część publikacji poświęcona została warstwie teoretycznej, która pozwoliła na zdefiniowanie najważniejszych pojęć związanych z tematem pracy. Druga część to analiza badań przeprowadzonych za pomocą klucza kategoryzacyjnego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorŻyrek-Horodyska, Edyta - 106602 pl
dc.contributor.authorMosiołek, Maria - USOS301303 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerŻyrek-Horodyska, Edyta - 106602 pl
dc.contributor.reviewerMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.date.accessioned2024-07-02T22:56:25Z
dc.date.available2024-07-02T22:56:25Z
dc.date.submitted2024-07-02pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-173523-301303pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/367275
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage, Instagram, social media marketingpl
dc.subject.plwizerunek, Instagram, social media marketingpl
dc.titleSposoby wykorzystania wizerunków wybranych polskich siatkarzy w kampaniach reklamowych w 2023 roku na Instagramiepl
dc.title.alternativeMethods of using images of selected Polish volleyball players in advertising campaigns in 2023 on Instagrampl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Instagram is one of the most popular and fastest growing social media in the world. Due to its very large international reach, it has become a platform on which the advertising market is dynamically developing. Images of famous people are increasingly used to promote brands in order to interest the recipient and convince him to buy products or use the services recommended by the influencer. The growing mediatization of sport in modern society has resulted in the image of famous athletes being increasingly used to promote brands. The aim of this academic work is to determine how images of Polish national volleyball players are used in advertising campaigns in 2023 on Instagram. The first part of the publication was devoted to the theoretical layer, which allowed to define the most important concepts related to the topic of the academic work. The second part is the analysis of research conducted using the categorization key.
dc.abstract.plpl
Instagram jest jednym z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się mediów społecznościowych na świecie. Z uwagi na bardzo duże zasięgi międzynarodowe stał się platformą, na której prężnie rozwija się rynek reklamowy. Coraz częściej do promocji marek wykorzystuje się wizerunki znanych osób, które mają na celu zainteresować odbiorcę i przekonać go do zakupu produktów bądź skorzystania z usług polecanych przez influencera. Rosnąca mediatyzacja sportu we współczesnym społeczeństwie sprawiła, że do promocji marek coraz częściej wykorzystywany jest wizerunek znanych sportowców. Celem niniejszej pracy jest określenie, w jaki sposób wykorzystywane są wizerunki siatkarzy reprezentacji Polski w kampaniach reklamowych w 2023 roku na Instagramie. Pierwsza część publikacji poświęcona została warstwie teoretycznej, która pozwoliła na zdefiniowanie najważniejszych pojęć związanych z tematem pracy. Druga część to analiza badań przeprowadzonych za pomocą klucza kategoryzacyjnego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Żyrek-Horodyska, Edyta - 106602
dc.contributor.authorpl
Mosiołek, Maria - USOS301303
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Żyrek-Horodyska, Edyta - 106602
dc.contributor.reviewerpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.date.accessioned
2024-07-02T22:56:25Z
dc.date.available
2024-07-02T22:56:25Z
dc.date.submittedpl
2024-07-02
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-173523-301303
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/367275
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image, Instagram, social media marketing
dc.subject.plpl
wizerunek, Instagram, social media marketing
dc.titlepl
Sposoby wykorzystania wizerunków wybranych polskich siatkarzy w kampaniach reklamowych w 2023 roku na Instagramie
dc.title.alternativepl
Methods of using images of selected Polish volleyball players in advertising campaigns in 2023 on Instagram
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
12
Views per month
Views per city
Krakow
4
Warsaw
2
Dębnica
1
Lodz
1
Myślenice
1
Nowa Sól
1

No access

No Thumbnail Available