Działania promocyjne marek samochodowych w mediach społecznościowych na wybranych przykładach

master
dc.abstract.enThis master's thesis discusses issues related to internet marketing activities, with particular emphasis on brand promotion. The aim of this work is to show how selected car brands can create their own image in social media. The theoretical part of the work discusses the forms of marketing activities for the promotion of the brand and its image, the characteristics of selected social media and their impact on the recipient's behavior. Then, the subject of the automotive industry was presented and the image activities of car brands in social media were presented in detail on selected examples. As part of the master's thesis, which concerns the analysis of promotional campaigns, the choice of the research method is related to the qualitative research method and is based on multiple case studies. The conducted data analysis made it possible to develop answers to the research questions and highlight the differences in promotional activities depending on the brands and campaign activity of selected producers.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca magisterska omawia zagadnienia związane z działaniami marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem tej pracy jest pokazanie, jak wybrane marki samochodowe mogą kreować własny wizerunek w mediach społecznościowych. W teoretycznej części pracy omówiono formy działań marketingowych dla promocji marki i jej wizerunku, charakterystykę wybranych mediów społecznościowych, a także ich wpływu na zachowanie odbiorcy. Następnie przedstawiono tematykę branży samochodowej i szczegółowo zaprezentowano działania wizerunkowe marek samochodowych w social media na wybranych przykładach. W ramach pracy magisterskiej, która dotyczy analizy kampanii promocyjnych, wybór metody badawczej związany jest z metodą jakościową badań i oparta jest o wielokrotne studium przypadku. Przeprowadzona analiza danych umożliwiła opracowanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze i uwidocznić różnice działań promocyjnych w zależności od marek i aktywności kampanii wybranych producentów.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorBielecki, Damianpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.date.accessioned2022-07-15T21:32:55Z
dc.date.available2022-07-15T21:32:55Z
dc.date.submitted2022-07-15pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-140049-265621pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297235
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet marketing, social media, brand, promotional activitiespl
dc.subject.plMarketing internetowy, media społecznościowe, marka, działania promocyjnepl
dc.titleDziałania promocyjne marek samochodowych w mediach społecznościowych na wybranych przykładachpl
dc.title.alternativePromotional activities of car brands in social media on selected examplespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This master's thesis discusses issues related to internet marketing activities, with particular emphasis on brand promotion. The aim of this work is to show how selected car brands can create their own image in social media. The theoretical part of the work discusses the forms of marketing activities for the promotion of the brand and its image, the characteristics of selected social media and their impact on the recipient's behavior. Then, the subject of the automotive industry was presented and the image activities of car brands in social media were presented in detail on selected examples. As part of the master's thesis, which concerns the analysis of promotional campaigns, the choice of the research method is related to the qualitative research method and is based on multiple case studies. The conducted data analysis made it possible to develop answers to the research questions and highlight the differences in promotional activities depending on the brands and campaign activity of selected producers.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca magisterska omawia zagadnienia związane z działaniami marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem tej pracy jest pokazanie, jak wybrane marki samochodowe mogą kreować własny wizerunek w mediach społecznościowych. W teoretycznej części pracy omówiono formy działań marketingowych dla promocji marki i jej wizerunku, charakterystykę wybranych mediów społecznościowych, a także ich wpływu na zachowanie odbiorcy. Następnie przedstawiono tematykę branży samochodowej i szczegółowo zaprezentowano działania wizerunkowe marek samochodowych w social media na wybranych przykładach. W ramach pracy magisterskiej, która dotyczy analizy kampanii promocyjnych, wybór metody badawczej związany jest z metodą jakościową badań i oparta jest o wielokrotne studium przypadku. Przeprowadzona analiza danych umożliwiła opracowanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze i uwidocznić różnice działań promocyjnych w zależności od marek i aktywności kampanii wybranych producentów.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Bielecki, Damian
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.date.accessioned
2022-07-15T21:32:55Z
dc.date.available
2022-07-15T21:32:55Z
dc.date.submittedpl
2022-07-15
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-140049-265621
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297235
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet marketing, social media, brand, promotional activities
dc.subject.plpl
Marketing internetowy, media społecznościowe, marka, działania promocyjne
dc.titlepl
Działania promocyjne marek samochodowych w mediach społecznościowych na wybranych przykładach
dc.title.alternativepl
Promotional activities of car brands in social media on selected examples
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
62
Views per month
Views per city
Warsaw
17
Brańsk
8
Gdynia
6
Poznan
5
Wroclaw
3
Gmina Ciechanowiec
2
Katowice
2
Lodz
2
Torun
2
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available
Collections