Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Działania promocyjne marek samochodowych w mediach społecznościowych na wybranych przykładach
Promotional activities of car brands in social media on selected examples
Marketing internetowy, media społecznościowe, marka, działania promocyjne
Internet marketing, social media, brand, promotional activities
Niniejsza praca magisterska omawia zagadnienia związane z działaniami marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem tej pracy jest pokazanie, jak wybrane marki samochodowe mogą kreować własny wizerunek w mediach społecznościowych. W teoretycznej części pracy omówiono formy działań marketingowych dla promocji marki i jej wizerunku, charakterystykę wybranych mediów społecznościowych, a także ich wpływu na zachowanie odbiorcy. Następnie przedstawiono tematykę branży samochodowej i szczegółowo zaprezentowano działania wizerunkowe marek samochodowych w social media na wybranych przykładach. W ramach pracy magisterskiej, która dotyczy analizy kampanii promocyjnych, wybór metody badawczej związany jest z metodą jakościową badań i oparta jest o wielokrotne studium przypadku. Przeprowadzona analiza danych umożliwiła opracowanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze i uwidocznić różnice działań promocyjnych w zależności od marek i aktywności kampanii wybranych producentów.
This master's thesis discusses issues related to internet marketing activities, with particular emphasis on brand promotion. The aim of this work is to show how selected car brands can create their own image in social media. The theoretical part of the work discusses the forms of marketing activities for the promotion of the brand and its image, the characteristics of selected social media and their impact on the recipient's behavior. Then, the subject of the automotive industry was presented and the image activities of car brands in social media were presented in detail on selected examples. As part of the master's thesis, which concerns the analysis of promotional campaigns, the choice of the research method is related to the qualitative research method and is based on multiple case studies. The conducted data analysis made it possible to develop answers to the research questions and highlight the differences in promotional activities depending on the brands and campaign activity of selected producers.
dc.abstract.en | This master's thesis discusses issues related to internet marketing activities, with particular emphasis on brand promotion. The aim of this work is to show how selected car brands can create their own image in social media. The theoretical part of the work discusses the forms of marketing activities for the promotion of the brand and its image, the characteristics of selected social media and their impact on the recipient's behavior. Then, the subject of the automotive industry was presented and the image activities of car brands in social media were presented in detail on selected examples. As part of the master's thesis, which concerns the analysis of promotional campaigns, the choice of the research method is related to the qualitative research method and is based on multiple case studies. The conducted data analysis made it possible to develop answers to the research questions and highlight the differences in promotional activities depending on the brands and campaign activity of selected producers. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca magisterska omawia zagadnienia związane z działaniami marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem tej pracy jest pokazanie, jak wybrane marki samochodowe mogą kreować własny wizerunek w mediach społecznościowych. W teoretycznej części pracy omówiono formy działań marketingowych dla promocji marki i jej wizerunku, charakterystykę wybranych mediów społecznościowych, a także ich wpływu na zachowanie odbiorcy. Następnie przedstawiono tematykę branży samochodowej i szczegółowo zaprezentowano działania wizerunkowe marek samochodowych w social media na wybranych przykładach. W ramach pracy magisterskiej, która dotyczy analizy kampanii promocyjnych, wybór metody badawczej związany jest z metodą jakościową badań i oparta jest o wielokrotne studium przypadku. Przeprowadzona analiza danych umożliwiła opracowanie odpowiedzi na postawione pytania badawcze i uwidocznić różnice działań promocyjnych w zależności od marek i aktywności kampanii wybranych producentów. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Lipińska, Aneta - 199918 | pl |
dc.contributor.author | Bielecki, Damian | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Lipińska, Aneta - 199918 | pl |
dc.contributor.reviewer | Makieła, Zbigniew | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T21:32:55Z | |
dc.date.available | 2022-07-15T21:32:55Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-15 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-140049-265621 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297235 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Internet marketing, social media, brand, promotional activities | pl |
dc.subject.pl | Marketing internetowy, media społecznościowe, marka, działania promocyjne | pl |
dc.title | Działania promocyjne marek samochodowych w mediach społecznościowych na wybranych przykładach | pl |
dc.title.alternative | Promotional activities of car brands in social media on selected examples | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |