Wpływ działań marketingowych wybranych firm kosmetycznych na wybór konsumencki

master
dc.abstract.enThe following work discusses issues related to marketing activities on the Internet, with particular emphasis on brand promotion. The aim of the work is to present the methods of creating their own image on the Internet by selected cosmetic companies. Why and how marketing activities influence the perception of the brand by the average consumer of cosmetic products. In the theoretical part of the thesis, on the basis of the analysis of the literature on the subject, the characteristics of internet marketing in brand promotion, the importance of marketing strategies and their impact on consumer behavior are presented. The results of research with the use of the questionnaire presented in the empirical part show a very large impact of promotional activities of cosmetic brands on the Internet on the purchasing decisions of their recipients.pl
dc.abstract.plW poniższej pracy omówiono zagadnienia dotyczące działań marketingowych w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem pracy jest przedstawienie sposobu kreowania swojego wizerunku przez wybrane firmy kosmetyczne w Internecie. Dlaczego i w jaki sposób działania marketingowe wpływają na odbiór marki przez przeciętnego konsumenta wyrobów kosmetycznych. W teoretycznej części pracy, na podstawie analizy literatury przedmiotu zaprezentowano charakterystykę marketingu internetowego w promocji marki, znaczenie strategii marketingowych i ich wpływ na zachowania konsumenckie. Zaprezentowane w części empirycznej wyniki badań z wykorzystaniem ankiety ukazują bardzo duży wpływ działań promocyjnych marek kosmetycznych w Internecie na decyzje zakupowe ich odbiorców.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKolbusz, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2021-10-29T21:45:49Z
dc.date.available2021-10-29T21:45:49Z
dc.date.submitted2021-10-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie - psychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-149248-280726pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282383
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet marketing, brand promotion, marketing strategiespl
dc.subject.plMarketing internetowy, promocja marki, strategie marketingowepl
dc.titleWpływ działań marketingowych wybranych firm kosmetycznych na wybór konsumenckipl
dc.title.alternativeThe impact of marketing activities of selected cosmetic companies on consumer choicepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following work discusses issues related to marketing activities on the Internet, with particular emphasis on brand promotion. The aim of the work is to present the methods of creating their own image on the Internet by selected cosmetic companies. Why and how marketing activities influence the perception of the brand by the average consumer of cosmetic products. In the theoretical part of the thesis, on the basis of the analysis of the literature on the subject, the characteristics of internet marketing in brand promotion, the importance of marketing strategies and their impact on consumer behavior are presented. The results of research with the use of the questionnaire presented in the empirical part show a very large impact of promotional activities of cosmetic brands on the Internet on the purchasing decisions of their recipients.
dc.abstract.plpl
W poniższej pracy omówiono zagadnienia dotyczące działań marketingowych w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem promocji marki. Celem pracy jest przedstawienie sposobu kreowania swojego wizerunku przez wybrane firmy kosmetyczne w Internecie. Dlaczego i w jaki sposób działania marketingowe wpływają na odbiór marki przez przeciętnego konsumenta wyrobów kosmetycznych. W teoretycznej części pracy, na podstawie analizy literatury przedmiotu zaprezentowano charakterystykę marketingu internetowego w promocji marki, znaczenie strategii marketingowych i ich wpływ na zachowania konsumenckie. Zaprezentowane w części empirycznej wyniki badań z wykorzystaniem ankiety ukazują bardzo duży wpływ działań promocyjnych marek kosmetycznych w Internecie na decyzje zakupowe ich odbiorców.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Kolbusz, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2021-10-29T21:45:49Z
dc.date.available
2021-10-29T21:45:49Z
dc.date.submittedpl
2021-10-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-149248-280726
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282383
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet marketing, brand promotion, marketing strategies
dc.subject.plpl
Marketing internetowy, promocja marki, strategie marketingowe
dc.titlepl
Wpływ działań marketingowych wybranych firm kosmetycznych na wybór konsumencki
dc.title.alternativepl
The impact of marketing activities of selected cosmetic companies on consumer choice
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
101
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Poznan
15
Wroclaw
11
Krakow
10
Konin
9
Gdansk
4
Dublin
3
Katowice
2
Lodz
2
Ostrołęka
2

No access

No Thumbnail Available