WPŁYW VISUAL MERCHANDISINGU NA IMPULSYWNE ZAKUPY KLIENTÓW NA PRZYKŁADZIE MARKI STRADIVARIUS

master
dc.abstract.enThis research illustrates connection between product displays , customer service and technique of visual merchandising. The research process illustrates important factors , which creates behaviors of customers. 46 women , clients of clothing stores, attend at this research. They were asked to fill in a questionnaire. Results of scientific research reveal the most important factors creating customers behavior. Visual merchandising influence client’s decisions and marketing, also explain emotional approach to the decisions to acquire a variety of goods.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca stanowiła próbę odpowiedzi na temat wpływu technik visual merchandisingu na impulsywne zachowania klientów podczas nabywania dóbr i usług. Zbadane zostały zależności pomiędzy zasadami ekspozycji produktów, obsługą klienta, działaniami marketingowymi , komunikacją z konsumentem w miejscu sprzedaży. W pracy podjęto próbę wyłonienia czynników mających największy wpływ na poszczególne etapy zachowań jednostek nabywających produkty w sklepach sieciowych. W badaniu wzięło udział 46 osób badanych – kobiet będących klientkami sklepów odzieżowych. Wykorzystano ankietę jako narzędzie przeprowadzenia procesu badawczego. Umożliwiła określenie czynników wpływających na decyzje oraz zachowania konsumentów.Wyniki przeprowadzonych badań wyłoniły odpowiedzi na postawione pytania w procesie badawczym. Wyłonione czynniki pozwoliły wyjaśnić poszczególne zachowania konsumentów oraz określić poziom wpływu na charakter klienta. Analizowane wskaźniki wyjaśniły jak duży wpływ ma Visual merchandising na proces kształtowania zachowań klientów i jest nieodłączną częścią marketingu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorMarcinkowska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:26:36Z
dc.date.available2020-07-25T05:26:36Z
dc.date.submitted2014-10-29pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-91766-166397pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199949
dc.languagepolpl
dc.subject.envisual merchandising, customers behaviors, product exposurepl
dc.subject.plvisual merchandising ,zachowania klientów, ekspozycja produktupl
dc.titleWPŁYW VISUAL MERCHANDISINGU NA IMPULSYWNE ZAKUPY KLIENTÓW NA PRZYKŁADZIE MARKI STRADIVARIUSpl
dc.title.alternativeThe impact of visual merchandising at impulsive customers purchases. On the basis of Stradivarius brand.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This research illustrates connection between product displays , customer service and technique of visual merchandising. The research process illustrates important factors , which creates behaviors of customers. 46 women , clients of clothing stores, attend at this research. They were asked to fill in a questionnaire. Results of scientific research reveal the most important factors creating customers behavior. Visual merchandising influence client’s decisions and marketing, also explain emotional approach to the decisions to acquire a variety of goods.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca stanowiła próbę odpowiedzi na temat wpływu technik visual merchandisingu na impulsywne zachowania klientów podczas nabywania dóbr i usług. Zbadane zostały zależności pomiędzy zasadami ekspozycji produktów, obsługą klienta, działaniami marketingowymi , komunikacją z konsumentem w miejscu sprzedaży. W pracy podjęto próbę wyłonienia czynników mających największy wpływ na poszczególne etapy zachowań jednostek nabywających produkty w sklepach sieciowych. W badaniu wzięło udział 46 osób badanych – kobiet będących klientkami sklepów odzieżowych. Wykorzystano ankietę jako narzędzie przeprowadzenia procesu badawczego. Umożliwiła określenie czynników wpływających na decyzje oraz zachowania konsumentów.Wyniki przeprowadzonych badań wyłoniły odpowiedzi na postawione pytania w procesie badawczym. Wyłonione czynniki pozwoliły wyjaśnić poszczególne zachowania konsumentów oraz określić poziom wpływu na charakter klienta. Analizowane wskaźniki wyjaśniły jak duży wpływ ma Visual merchandising na proces kształtowania zachowań klientów i jest nieodłączną częścią marketingu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Marcinkowska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:26:36Z
dc.date.available
2020-07-25T05:26:36Z
dc.date.submittedpl
2014-10-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-91766-166397
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199949
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
visual merchandising, customers behaviors, product exposure
dc.subject.plpl
visual merchandising ,zachowania klientów, ekspozycja produktu
dc.titlepl
WPŁYW VISUAL MERCHANDISINGU NA IMPULSYWNE ZAKUPY KLIENTÓW NA PRZYKŁADZIE MARKI STRADIVARIUS
dc.title.alternativepl
The impact of visual merchandising at impulsive customers purchases. On the basis of Stradivarius brand.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
74
Views per month
Views per city
Warsaw
17
Krakow
11
Poznan
6
Wroclaw
6
Gdansk
4
Izabelin C
3
Szczecin
3
Olsztyn
2
Bojszowy
1
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available