Rola działań marketingowych w rozwoju turystyki jako element strategii rozwoju Miasta Kielce i wybranych Gmin w Województwie Świętokrzyskim

master
dc.abstract.enSiedlarz, Marta (2013). The role of tourism marketing as an element of development strategy of City of Kielce and of selected municipalities of Swietokrzyskie Region. Master’s thesis under the direction of PhD Jacek Chudzik, Cracow: CATHEDRAL OF MANAGEMENT IN TOURISM, 88 p., 51 pos. refs, 16 tables, 10 drawings, and 6 diagrams. This diploma project shows how important is tourism marketing in the development of the local communities of Swietokrzyskie Region. The project consists of four chapters. In chapter one I shall demonstrate marketing issues and concepts associated with it. Chapter two will be devoted to overview of the City of Kielce, and the two fastest growing Communities in Swietokrzyskie Region i.e. Nowa Slupia and Miedziana Góra. In the next chapter I shall present two key elements in tourism development that is the strategy and promotion. The last part shall be devoted to marketing actions that have been taken to promote the area as well I shall analyze their effectiveness.pl
dc.abstract.plSiedlarz, Marta (2013). Rola działań marketingowych w rozwoju turystyki jako element strategii rozwoju Miasta Kielce i wybranych Gmin w Województwie Świętokrzyskim. Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr Jacka Chudzika, Kraków, KATEDRA ZARZĄDZANIA W TURYSTYCE, 88s., 51 poz. bibl., 16 tabel, 10 rysunków, 6 wykresów.W niniejszej pracy magisterskiej przedstawiony temat ukazuje, jak wielkie znaczenie odgrywa rola marketingu w rozwoju turystyki. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione zagadnienia związane z działaniami marketingowymi w turystyce oraz omówiono pojęcia takie jak: potrzeba turystyczna produkt turystyczny i ruch turystyczny.W drugim rozdziale zaprezentowano Miasto Kielce oraz dwie najprężniej rozwijające się Gmin w Województwie Świętokrzyskim tj: Gminę Nowa Słupia i Gminę Miedziana Góra. Analizie poddano walory turystyczne poszczególnych obszarów uwzględniając zasoby przestrzenne, położenie geograficzne oraz główne atrakcje turystyczne. Rozdział trzeci został poświęcony dwóm kluczowym elementom rozwoju turystyki, czyli strategii i promocji. Wyjaśnione zostały pojęcia kanałów dystrybucji oraz przeanalizowano ich wpływ i zasadność zastosowania poszczególnych typów w zależności od charakteru prowadzonej działalności turystycznej. Ostatni rozdział został poświęcony analizie działań marketingowych wybranych jednostek samorządowych. Analizie poddane zostały w szczególności działania marketingowe promujące dany obszar podejmowane przez poszczególne samorządy. Oceniono efektywność każdego z działań prowadzącą do zwiększenia atrakcyjności turystycznej regionu, a co za tym idzie zwiększenia liczby turystów odwiedzających region. Przeanalizowane zostały również nakłady finansowe przeznaczane przez poszczególne samorządy na promocję i rozwój turystyki na podległych obszarach.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorChudzik, Jacek - 173343 pl
dc.contributor.authorSiedlarz, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.reviewerChudzik, Jacek - 173343 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T17:39:18Z
dc.date.available2020-07-24T17:39:18Z
dc.date.submitted2013-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-76358-155307pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189020
dc.languagepolpl
dc.subject.enKEY WORDS: \nTOURISM PRODUCT - MARKETING - MANAGEMENT - BUDGETpl
dc.subject.plSŁOWA KLUCZOWE:PRODUKT TURYSTYCZNY - MARKETING - ZARZĄDZANIE - BUDŻETpl
dc.titleRola działań marketingowych w rozwoju turystyki jako element strategii rozwoju Miasta Kielce i wybranych Gmin w Województwie Świętokrzyskimpl
dc.title.alternativeThe role of tourism marketing as an element of development strategy of City of Kielce and of selected municipalities of Swietokrzyskie Regionpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Siedlarz, Marta (2013). The role of tourism marketing as an element of development strategy of City of Kielce and of selected municipalities of Swietokrzyskie Region. Master’s thesis under the direction of PhD Jacek Chudzik, Cracow: CATHEDRAL OF MANAGEMENT IN TOURISM, 88 p., 51 pos. refs, 16 tables, 10 drawings, and 6 diagrams. This diploma project shows how important is tourism marketing in the development of the local communities of Swietokrzyskie Region. The project consists of four chapters. In chapter one I shall demonstrate marketing issues and concepts associated with it. Chapter two will be devoted to overview of the City of Kielce, and the two fastest growing Communities in Swietokrzyskie Region i.e. Nowa Slupia and Miedziana Góra. In the next chapter I shall present two key elements in tourism development that is the strategy and promotion. The last part shall be devoted to marketing actions that have been taken to promote the area as well I shall analyze their effectiveness.
dc.abstract.plpl
Siedlarz, Marta (2013). Rola działań marketingowych w rozwoju turystyki jako element strategii rozwoju Miasta Kielce i wybranych Gmin w Województwie Świętokrzyskim. Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr Jacka Chudzika, Kraków, KATEDRA ZARZĄDZANIA W TURYSTYCE, 88s., 51 poz. bibl., 16 tabel, 10 rysunków, 6 wykresów.W niniejszej pracy magisterskiej przedstawiony temat ukazuje, jak wielkie znaczenie odgrywa rola marketingu w rozwoju turystyki. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione zagadnienia związane z działaniami marketingowymi w turystyce oraz omówiono pojęcia takie jak: potrzeba turystyczna produkt turystyczny i ruch turystyczny.W drugim rozdziale zaprezentowano Miasto Kielce oraz dwie najprężniej rozwijające się Gmin w Województwie Świętokrzyskim tj: Gminę Nowa Słupia i Gminę Miedziana Góra. Analizie poddano walory turystyczne poszczególnych obszarów uwzględniając zasoby przestrzenne, położenie geograficzne oraz główne atrakcje turystyczne. Rozdział trzeci został poświęcony dwóm kluczowym elementom rozwoju turystyki, czyli strategii i promocji. Wyjaśnione zostały pojęcia kanałów dystrybucji oraz przeanalizowano ich wpływ i zasadność zastosowania poszczególnych typów w zależności od charakteru prowadzonej działalności turystycznej. Ostatni rozdział został poświęcony analizie działań marketingowych wybranych jednostek samorządowych. Analizie poddane zostały w szczególności działania marketingowe promujące dany obszar podejmowane przez poszczególne samorządy. Oceniono efektywność każdego z działań prowadzącą do zwiększenia atrakcyjności turystycznej regionu, a co za tym idzie zwiększenia liczby turystów odwiedzających region. Przeanalizowane zostały również nakłady finansowe przeznaczane przez poszczególne samorządy na promocję i rozwój turystyki na podległych obszarach.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Chudzik, Jacek - 173343
dc.contributor.authorpl
Siedlarz, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.reviewerpl
Chudzik, Jacek - 173343
dc.date.accessioned
2020-07-24T17:39:18Z
dc.date.available
2020-07-24T17:39:18Z
dc.date.submittedpl
2013-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-76358-155307
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189020
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
KEY WORDS: \nTOURISM PRODUCT - MARKETING - MANAGEMENT - BUDGET
dc.subject.plpl
SŁOWA KLUCZOWE:PRODUKT TURYSTYCZNY - MARKETING - ZARZĄDZANIE - BUDŻET
dc.titlepl
Rola działań marketingowych w rozwoju turystyki jako element strategii rozwoju Miasta Kielce i wybranych Gmin w Województwie Świętokrzyskim
dc.title.alternativepl
The role of tourism marketing as an element of development strategy of City of Kielce and of selected municipalities of Swietokrzyskie Region
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available