Wpływ pop kultury na wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej od 1989 roku. Gospodyni domowa

licenciate
dc.abstract.enThis bachelor shows how represented is the image of women in television advertising , as well as the impact of pop culture on the image of women in television advertising . The subject of the research are women ( housewives ) , presented in the Polish television advertising . In pursuing aim, which is to examine the image of women as well as focusing on the image of women - a housewife and her perception of humans.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ukazuje, w jaki sposób przedstawiany jest wizerunek kobiet w reklamie telewizyjnej, a także wpływ pop kultury na wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej. Przedmiotem badań są kobiety (gospodynie domowe), przedstawiane w polskiej reklamie telewizyjnej. Realizując cel pracy, którym jest zbadanie wizerunku kobiet, a także skupienie się na wizerunku kobiety - gospodyni domowej i jej postrzegania przez ludzi.Zakres czasowy obejmuje przede wszystkim zmiany i rozwój reklamy po transformacji ustrojowej w 1989 roku.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKołaczek, Małgorzatapl
dc.contributor.authorForemna, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerKołaczek, Małgorzatapl
dc.contributor.reviewerWiącek, Elżbieta - 132604 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:57:08Z
dc.date.available2020-07-27T02:57:08Z
dc.date.submitted2017-07-10pl
dc.fieldofstudykulturoznawstwo międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-110260-181061pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216268
dc.languagepolpl
dc.subject.enpostmodernism , stereotype , culture and popular culture , image , advertisingpl
dc.subject.plpostmodernizn, stereotyp, kultura i kultura popularna, wizerunek, reklamapl
dc.titleWpływ pop kultury na wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej od 1989 roku. Gospodyni domowapl
dc.title.alternativeThe impact of pop culture on the image of women in television advertising since 1989. Housewifepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This bachelor shows how represented is the image of women in television advertising , as well as the impact of pop culture on the image of women in television advertising . The subject of the research are women ( housewives ) , presented in the Polish television advertising . In pursuing aim, which is to examine the image of women as well as focusing on the image of women - a housewife and her perception of humans.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ukazuje, w jaki sposób przedstawiany jest wizerunek kobiet w reklamie telewizyjnej, a także wpływ pop kultury na wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej. Przedmiotem badań są kobiety (gospodynie domowe), przedstawiane w polskiej reklamie telewizyjnej. Realizując cel pracy, którym jest zbadanie wizerunku kobiet, a także skupienie się na wizerunku kobiety - gospodyni domowej i jej postrzegania przez ludzi.Zakres czasowy obejmuje przede wszystkim zmiany i rozwój reklamy po transformacji ustrojowej w 1989 roku.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kołaczek, Małgorzata
dc.contributor.authorpl
Foremna, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Kołaczek, Małgorzata
dc.contributor.reviewerpl
Wiącek, Elżbieta - 132604
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:57:08Z
dc.date.available
2020-07-27T02:57:08Z
dc.date.submittedpl
2017-07-10
dc.fieldofstudypl
kulturoznawstwo międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-110260-181061
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216268
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
postmodernism , stereotype , culture and popular culture , image , advertising
dc.subject.plpl
postmodernizn, stereotyp, kultura i kultura popularna, wizerunek, reklama
dc.titlepl
Wpływ pop kultury na wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej od 1989 roku. Gospodyni domowa
dc.title.alternativepl
The impact of pop culture on the image of women in television advertising since 1989. Housewife
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Wroclaw
7
Poznan
6
Krakow
5
Lodz
2
Dublin
1
Dąbrowa Górnicza
1
Katowice
1
Laziska Gorne
1
Niepolomice
1

No access

No Thumbnail Available