Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Role of Onboarding before and During a Pandemic - a case study
Rola onboardingu przed i podczas pandemii – studium przypadku
nieruchomy – nowy dołączający – program onboardingowy– socjalizacja – wirtualny
new joiner– onboarding program – socialization – stationary – virtual
Proces onboardingu i stworzenie programu onboardingowego to narzędzie wspomagające utrzymanie pracowników w organizacji. W niniejszym badaniu wykorzystano metody jakościowe i ilościowe w celu zbadania taktyk i doświadczeń związanych z procesem wdrożenia w firmie Shell. W pracy wykorzystano przegląd literatury, kwestionariusze i informacje o firmie, aby opisać proces onboardingu, jego wpływ i postrzeganie przez nowych pracowników. Dzięki ankietom przeprowadzonym w ramach programów wdrożenia bezpośredniego i wirtualnego, zebrano dane, aby zrozumieć, jaką role odgrywa proces onboardingu w firmie, w jaki sposób organizacja prowadzi bezpośrednie i wirtualne programy onboardingowe oraz ocenę całego procesu przez pracowników. Celem tego badania jest zrozumienie roli onboardingu za pomocą technik zdalnych i stacjonarnych, sposobu przeprowadzania procesu wdrożenia w różnych sektorach, problemy z tym związane oraz obszary do dalszego rozwoju
The onboarding process and creation of an onboarding program is a tool to retain employees within an organization. This study uses qualitative and quantitative methods to explore onboarding tactics and experiences within the case study company, Shell. The study uses a literature review, questionnaires, and information about Shell to describe the onboarding process, its impact and perception from employees. Through the use of surveys conducted from stationary and virtual onboarding programs from Shell, data was gathered to understand what the role of onboarding is within a company, how the organization facilitates its stationary and virtual onboarding programs and perception from employees. The aim of this research is to understand the role of onboarding through remote and stationary techniques, how onboarding is conducted in the different theaters, and perceptions towards onboarding, issues that arise, and address areas for further development.
dc.abstract.en | The onboarding process and creation of an onboarding program is a tool to retain employees within an organization. This study uses qualitative and quantitative methods to explore onboarding tactics and experiences within the case study company, Shell. The study uses a literature review, questionnaires, and information about Shell to describe the onboarding process, its impact and perception from employees. Through the use of surveys conducted from stationary and virtual onboarding programs from Shell, data was gathered to understand what the role of onboarding is within a company, how the organization facilitates its stationary and virtual onboarding programs and perception from employees. The aim of this research is to understand the role of onboarding through remote and stationary techniques, how onboarding is conducted in the different theaters, and perceptions towards onboarding, issues that arise, and address areas for further development. | pl |
dc.abstract.pl | Proces onboardingu i stworzenie programu onboardingowego to narzędzie wspomagające utrzymanie pracowników w organizacji. W niniejszym badaniu wykorzystano metody jakościowe i ilościowe w celu zbadania taktyk i doświadczeń związanych z procesem wdrożenia w firmie Shell. W pracy wykorzystano przegląd literatury, kwestionariusze i informacje o firmie, aby opisać proces onboardingu, jego wpływ i postrzeganie przez nowych pracowników. Dzięki ankietom przeprowadzonym w ramach programów wdrożenia bezpośredniego i wirtualnego, zebrano dane, aby zrozumieć, jaką role odgrywa proces onboardingu w firmie, w jaki sposób organizacja prowadzi bezpośrednie i wirtualne programy onboardingowe oraz ocenę całego procesu przez pracowników. Celem tego badania jest zrozumienie roli onboardingu za pomocą technik zdalnych i stacjonarnych, sposobu przeprowadzania procesu wdrożenia w różnych sektorach, problemy z tym związane oraz obszary do dalszego rozwoju | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Zachorowska-Mazurkiewicz, Anna - 132823 | pl |
dc.contributor.author | Valentine, Dezmone - USOS271841 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Zachorowska-Mazurkiewicz, Anna - 132823 | pl |
dc.contributor.reviewer | Łapniewska, Zofia - USOS140794 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T00:16:05Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T00:16:05Z | |
dc.date.submitted | 2021-07-15 | pl |
dc.fieldofstudy | Business and Finance Management | pl |
dc.identifier.apd | diploma-148133-271841 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/480367 | |
dc.language | eng | pl |
dc.subject.en | new joiner– onboarding program – socialization – stationary – virtual | pl |
dc.subject.pl | nieruchomy – nowy dołączający – program onboardingowy– socjalizacja – wirtualny | pl |
dc.title | Role of Onboarding before and During a Pandemic - a case study | pl |
dc.title.alternative | Rola onboardingu przed i podczas pandemii – studium przypadku | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |