Analiza porównawcza wpływu narzędzi merchandisingu na poziom sprzedaży na przykładzie firmy Stradivarius

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the present thesis is to describe and determine the essence of using merchandising methods in an enterprise. The main theme is to outline the ways that are used to display goods. It presents the benefits of implementing merchandising techniques in commercial enterprises.The research paper also includes an example of the practical application of merchandising methods in a clothing store. An analysis of the impact of merchandising tools on sales in that store was also carried out.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu opisanie i określenie istoty zastosowania metod merchandisingu w przedsiębiorstwie. Głównym tematem jest nakreślenie sposobów, które są wykorzystywane do ekspozycji towarów. Przedstawione są w niej korzyści wynikające z wdrożenia technik merchandisingu w przedsiębiorstwach handlowych.Opracowanie zawiera przykład praktycznego zastosowania metod merchandisingu w sklepie odzieżowym. Przeprowadzona została również analiza wpływu narzędzi merchandisingu na sprzedaż w tymże sklepie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKarska, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:28:08Z
dc.date.available2020-07-27T23:28:08Z
dc.date.submitted2019-09-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-132096-238813pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234632
dc.languagepolpl
dc.subject.enexposition-customer-merchandising-salespl
dc.subject.plekspozycja-klient-merchandising-sprzedażpl
dc.titleAnaliza porównawcza wpływu narzędzi merchandisingu na poziom sprzedaży na przykładzie firmy Stradivariuspl
dc.title.alternativeComparative analysis of the impact of merchandising tools on the level of sales on the example of the Stradivarius company.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the present thesis is to describe and determine the essence of using merchandising methods in an enterprise. The main theme is to outline the ways that are used to display goods. It presents the benefits of implementing merchandising techniques in commercial enterprises.The research paper also includes an example of the practical application of merchandising methods in a clothing store. An analysis of the impact of merchandising tools on sales in that store was also carried out.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu opisanie i określenie istoty zastosowania metod merchandisingu w przedsiębiorstwie. Głównym tematem jest nakreślenie sposobów, które są wykorzystywane do ekspozycji towarów. Przedstawione są w niej korzyści wynikające z wdrożenia technik merchandisingu w przedsiębiorstwach handlowych.Opracowanie zawiera przykład praktycznego zastosowania metod merchandisingu w sklepie odzieżowym. Przeprowadzona została również analiza wpływu narzędzi merchandisingu na sprzedaż w tymże sklepie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Karska, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:28:08Z
dc.date.available
2020-07-27T23:28:08Z
dc.date.submittedpl
2019-09-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-132096-238813
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234632
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
exposition-customer-merchandising-sales
dc.subject.plpl
ekspozycja-klient-merchandising-sprzedaż
dc.titlepl
Analiza porównawcza wpływu narzędzi merchandisingu na poziom sprzedaży na przykładzie firmy Stradivarius
dc.title.alternativepl
Comparative analysis of the impact of merchandising tools on the level of sales on the example of the Stradivarius company.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
51
Views per month
Views per city
Krakow
10
Warsaw
5
Poznan
4
Wroclaw
4
Bobrowniki Male
3
Otmuchow
2
Rzeszów
2
Bialystok
1
Brzesko
1
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available