SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ W INSYTUCJI KULTURY NA PRZYKŁADZIE TEATRU AMATORSKIEGO EKSTRAWERSJA

licenciate
dc.abstract.enShaping the image of the company is inherent element of competitive advantage. It requires a deliberate and coherent strategy, oriented to the far horizon. Corporate Visual Identity completes both the identity of the brand and its image. It has informative function, providing connotations, and allows to be arisen in customers awareness. Market of cultural institutions requires different actions than commercial organisations. Cultural organisations have to diversify their offer and direct messages to specific audience in a different way. In this thesis, the process of designing and implementation of CVI was investigated by critical analysis of documentation of young, learning organisation. It was concluded that the most influential for the entire process is adequate, specific preparation. In addition, great importance have also instructions, allowing members of the organisation to use the elements of CVI properly.pl
dc.abstract.plKształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, to nieodłączny element budowania przewagi konkurencyjnej. Wymaga przemyślanej, spójnej strategii, zorientowanej na daleki horyzont czasowy. System Identyfikacji Wizualnej dopełnia zarówno tożsamość marki, jak i jej wizerunek. Spełnia funkcję informacyjną, dostarczając skojarzeń przy pierwszym „spotkaniu”, a także pozwala zaistnieć w świadomości odbiorców. Rynek instytucji kultury wymaga odmiennych działań, niż organizacje komercyjne. Organizacje kulturalne muszą różnicować swoją ofertę i kierować komunikaty do określonych grup odbiorców w odmienny sposób. W pracy, poprzez analizę krytyczną dokumentacji, prześledzono proces projektowania i wdrażania systemu identyfikacji wizualnej w młodej, uczącej się organizacji. Na podstawie badań wywnioskowano, że największe znaczenie dla całego procesu ma odpowiednie, szczegółowe przygotowanie („zbadanie” organizacji), by wizerunek organizacji odpowiadał jej potrzebom. Ponadto, dużą wagę ma również instruktaż, pozwalający członkom organizacji posługiwać się elementami systemu identyfikacji wizualnej w prawidłowy sposób.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorZielińska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:24:32Z
dc.date.available2020-07-27T00:24:32Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-107648-178555pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213911
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – brand identity – brand image – Corporate Visual Identitypl
dc.subject.plmarka – system identyfikacji wizualnej – tożsamość marki – wizerunek markipl
dc.titleSYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ W INSYTUCJI KULTURY NA PRZYKŁADZIE TEATRU AMATORSKIEGO EKSTRAWERSJApl
dc.title.alternativeCorporate Visual Identity System in cultural institutions on the example of amateur theatre Ekstrawersja.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Shaping the image of the company is inherent element of competitive advantage. It requires a deliberate and coherent strategy, oriented to the far horizon. Corporate Visual Identity completes both the identity of the brand and its image. It has informative function, providing connotations, and allows to be arisen in customers awareness. Market of cultural institutions requires different actions than commercial organisations. Cultural organisations have to diversify their offer and direct messages to specific audience in a different way. In this thesis, the process of designing and implementation of CVI was investigated by critical analysis of documentation of young, learning organisation. It was concluded that the most influential for the entire process is adequate, specific preparation. In addition, great importance have also instructions, allowing members of the organisation to use the elements of CVI properly.
dc.abstract.plpl
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, to nieodłączny element budowania przewagi konkurencyjnej. Wymaga przemyślanej, spójnej strategii, zorientowanej na daleki horyzont czasowy. System Identyfikacji Wizualnej dopełnia zarówno tożsamość marki, jak i jej wizerunek. Spełnia funkcję informacyjną, dostarczając skojarzeń przy pierwszym „spotkaniu”, a także pozwala zaistnieć w świadomości odbiorców. Rynek instytucji kultury wymaga odmiennych działań, niż organizacje komercyjne. Organizacje kulturalne muszą różnicować swoją ofertę i kierować komunikaty do określonych grup odbiorców w odmienny sposób. W pracy, poprzez analizę krytyczną dokumentacji, prześledzono proces projektowania i wdrażania systemu identyfikacji wizualnej w młodej, uczącej się organizacji. Na podstawie badań wywnioskowano, że największe znaczenie dla całego procesu ma odpowiednie, szczegółowe przygotowanie („zbadanie” organizacji), by wizerunek organizacji odpowiadał jej potrzebom. Ponadto, dużą wagę ma również instruktaż, pozwalający członkom organizacji posługiwać się elementami systemu identyfikacji wizualnej w prawidłowy sposób.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Zielińska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:24:32Z
dc.date.available
2020-07-27T00:24:32Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-107648-178555
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213911
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – brand identity – brand image – Corporate Visual Identity
dc.subject.plpl
marka – system identyfikacji wizualnej – tożsamość marki – wizerunek marki
dc.titlepl
SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ W INSYTUCJI KULTURY NA PRZYKŁADZIE TEATRU AMATORSKIEGO EKSTRAWERSJA
dc.title.alternativepl
Corporate Visual Identity System in cultural institutions on the example of amateur theatre Ekstrawersja.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
58
Views per month
Views per city
Wroclaw
11
Warsaw
9
Gdansk
4
Krakow
3
Lodz
3
Rzeszów
3
Targowisko
3
Tarnowskie Gory
3
Radom
2
Wagrowiec
2

No access

No Thumbnail Available