Satysfakcja konsumentów indywidualnych z uczestnictwa w programach lojalnościowych z sektora bankowego

licenciate
dc.abstract.enBechelor’s thesis focuses on loyalty program in banking sector. This marketing tool is increasingly use by banks to recompense its loyal clients and acquire new customers. Research has been conducted on participants of loyalty programs five the biggest banks in Poland: PKO BP, Pekao S.A., Bank Zachodni WBK, mBank and ING Bank Śląski. Executed by Author research shows, consumer satisfaction from participation of loyalty programs conducted on banks is on the average level. Moreover, has been shown correlation between consumers satisfaction from participation of loyalty programs in banking sector and theirs desire of change banks.pl
dc.abstract.plPraca koncentruje się na programach lojalnościowych w sektorze bankowym. To narzędzie marketingowe jest coraz częściej wykorzystywane przez banki do nagradzania swoich lojalnych klientów i zdobywania nowych. Badania zostały przeprowadzone na uczestnikach programów lojalnościowych pięciu największych banków w Polsce: PKO BP, Pekao S.A., Bank Zachodni WBK, mBank oraz ING Bank Śląski. Wyniki badania pokazują, że poziom satysfakcji badanych konsumentów indywidualnych z uczestnictwa w programach lojalnościowych prowadzonych przez banki jest na średnim poziomie. Wykazano także korelację pomiędzy poziomem satysfakcji konsumentów z uczestnictwa w programach lojalnościowych w sektorze bankowym a deklarowaną przez nich chęcią zmiany banku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorBorek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:16:50Z
dc.date.available2020-07-26T14:16:50Z
dc.date.submitted2015-07-02pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-97277-162076pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204689
dc.languagepolpl
dc.subject.enbank – loyalty – loyalty program - satisfactionpl
dc.subject.plbank – lojalność – program lojalnościowy – satysfakcjapl
dc.titleSatysfakcja konsumentów indywidualnych z uczestnictwa w programach lojalnościowych z sektora bankowegopl
dc.title.alternativeConsumer satisfaction from participation of loyalty program in banking sectorpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Bechelor’s thesis focuses on loyalty program in banking sector. This marketing tool is increasingly use by banks to recompense its loyal clients and acquire new customers. Research has been conducted on participants of loyalty programs five the biggest banks in Poland: PKO BP, Pekao S.A., Bank Zachodni WBK, mBank and ING Bank Śląski. Executed by Author research shows, consumer satisfaction from participation of loyalty programs conducted on banks is on the average level. Moreover, has been shown correlation between consumers satisfaction from participation of loyalty programs in banking sector and theirs desire of change banks.
dc.abstract.plpl
Praca koncentruje się na programach lojalnościowych w sektorze bankowym. To narzędzie marketingowe jest coraz częściej wykorzystywane przez banki do nagradzania swoich lojalnych klientów i zdobywania nowych. Badania zostały przeprowadzone na uczestnikach programów lojalnościowych pięciu największych banków w Polsce: PKO BP, Pekao S.A., Bank Zachodni WBK, mBank oraz ING Bank Śląski. Wyniki badania pokazują, że poziom satysfakcji badanych konsumentów indywidualnych z uczestnictwa w programach lojalnościowych prowadzonych przez banki jest na średnim poziomie. Wykazano także korelację pomiędzy poziomem satysfakcji konsumentów z uczestnictwa w programach lojalnościowych w sektorze bankowym a deklarowaną przez nich chęcią zmiany banku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Borek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:16:50Z
dc.date.available
2020-07-26T14:16:50Z
dc.date.submittedpl
2015-07-02
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-97277-162076
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204689
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
bank – loyalty – loyalty program - satisfaction
dc.subject.plpl
bank – lojalność – program lojalnościowy – satysfakcja
dc.titlepl
Satysfakcja konsumentów indywidualnych z uczestnictwa w programach lojalnościowych z sektora bankowego
dc.title.alternativepl
Consumer satisfaction from participation of loyalty program in banking sector
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Chandler
3
Warsaw
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Krakow
2
Sztum
1

No access

No Thumbnail Available