E Employer branding jako narzędzie budowania marki i wizerunku pracodawcy w przestrzeni internetowej na przykładzie spółek WIG20.

master
dc.abstract.enThe purpose of the thesis is to verify how the modern company implements and uses Employer Branding in its marketing activities, which aims to attract the attention of the future candidates and employees.The work consists of four chapters which are thematically connected. The first chapter consisting of literature review is devoted to issues directly related to marketing. Second chapter focuses on the issues of EB, what it is, how it works, how it is used in the organization and what tools can be used within it. The third chapter introduces the research and presents methods of conducting research and the characteristics of its tools. Chapter four presents research results of an internal and external audit of the WIG 20 companies websites and proposed recomedations.The master's thesis was based on in-depth scientific literature research, reports and available internet sources.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest zweryfikowanie w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwa wdrażają i wykorzystują employer branding w swoich działaniach marketingowych, co ma przyciągnąć uwagę przyszłych kandydatów i pracowników.Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, które są tematycznie ze sobą ściśle powiązane. Pierwszy rozdział to przegląd literatury dotyczący zagadnień związanych bezpośrednio z marketingiem. Rozdział drugi skupia się wokół zagadnienia EB, czym jest, jak funkcjonuje, w jaki sposób jest on wykorzystywany w organizacjach i jakie narzędzia można w jego ramach zastosować. Rozdział trzeci jest wstępem do badań i przedstawia sposób prowadzenia badań oraz charakteryzuje narzędzia. Rozdział czwarty to prezentacja wyników badań przeprowadzonych w formie audytu wewnętrznego i audytu zewnętrznego witryn internetowych spółek WIG 20 oraz zaprezentowanie rekomendacji.Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe. Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorJarzmik, Szymonpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.date.accessioned2023-07-14T21:48:08Z
dc.date.available2023-07-14T21:48:08Z
dc.date.submitted2023-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-164826-260943pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316481
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: brand- employer branding- enterprise- imagepl
dc.subject.plSłowa kluczowe: employer branding- marka- przedsiębiorstwo- wizerunekpl
dc.titleE Employer branding jako narzędzie budowania marki i wizerunku pracodawcy w przestrzeni internetowej na przykładzie spółek WIG20.pl
dc.title.alternativeEmployer branding as a branding device and the employer image in the public space based on WIG20 sources.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the thesis is to verify how the modern company implements and uses Employer Branding in its marketing activities, which aims to attract the attention of the future candidates and employees.The work consists of four chapters which are thematically connected. The first chapter consisting of literature review is devoted to issues directly related to marketing. Second chapter focuses on the issues of EB, what it is, how it works, how it is used in the organization and what tools can be used within it. The third chapter introduces the research and presents methods of conducting research and the characteristics of its tools. Chapter four presents research results of an internal and external audit of the WIG 20 companies websites and proposed recomedations.The master's thesis was based on in-depth scientific literature research, reports and available internet sources.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest zweryfikowanie w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwa wdrażają i wykorzystują employer branding w swoich działaniach marketingowych, co ma przyciągnąć uwagę przyszłych kandydatów i pracowników.Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, które są tematycznie ze sobą ściśle powiązane. Pierwszy rozdział to przegląd literatury dotyczący zagadnień związanych bezpośrednio z marketingiem. Rozdział drugi skupia się wokół zagadnienia EB, czym jest, jak funkcjonuje, w jaki sposób jest on wykorzystywany w organizacjach i jakie narzędzia można w jego ramach zastosować. Rozdział trzeci jest wstępem do badań i przedstawia sposób prowadzenia badań oraz charakteryzuje narzędzia. Rozdział czwarty to prezentacja wyników badań przeprowadzonych w formie audytu wewnętrznego i audytu zewnętrznego witryn internetowych spółek WIG 20 oraz zaprezentowanie rekomendacji.Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe. Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Jarzmik, Szymon
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.date.accessioned
2023-07-14T21:48:08Z
dc.date.available
2023-07-14T21:48:08Z
dc.date.submittedpl
2023-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-164826-260943
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316481
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: brand- employer branding- enterprise- image
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: employer branding- marka- przedsiębiorstwo- wizerunek
dc.titlepl
E Employer branding jako narzędzie budowania marki i wizerunku pracodawcy w przestrzeni internetowej na przykładzie spółek WIG20.
dc.title.alternativepl
Employer branding as a branding device and the employer image in the public space based on WIG20 sources.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
27
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Krakow
4
Nowy Sącz
4
Poznan
2
Wroclaw
2
Brzostek
1
Jarocin
1
Kedzierzyn-Kozle
1
Lubawa
1
Żory
1

No access

No Thumbnail Available
Collections