Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
E Employer branding jako narzędzie budowania marki i wizerunku pracodawcy w przestrzeni internetowej na przykładzie spółek WIG20.
Employer branding as a branding device and the employer image in the public space based on WIG20 sources.
Słowa kluczowe: employer branding- marka- przedsiębiorstwo- wizerunek
Keywords: brand- employer branding- enterprise- image
Celem niniejszej pracy jest zweryfikowanie w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwa wdrażają i wykorzystują employer branding w swoich działaniach marketingowych, co ma przyciągnąć uwagę przyszłych kandydatów i pracowników.Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, które są tematycznie ze sobą ściśle powiązane. Pierwszy rozdział to przegląd literatury dotyczący zagadnień związanych bezpośrednio z marketingiem. Rozdział drugi skupia się wokół zagadnienia EB, czym jest, jak funkcjonuje, w jaki sposób jest on wykorzystywany w organizacjach i jakie narzędzia można w jego ramach zastosować. Rozdział trzeci jest wstępem do badań i przedstawia sposób prowadzenia badań oraz charakteryzuje narzędzia. Rozdział czwarty to prezentacja wyników badań przeprowadzonych w formie audytu wewnętrznego i audytu zewnętrznego witryn internetowych spółek WIG 20 oraz zaprezentowanie rekomendacji.Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe. Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe.
The purpose of the thesis is to verify how the modern company implements and uses Employer Branding in its marketing activities, which aims to attract the attention of the future candidates and employees.The work consists of four chapters which are thematically connected. The first chapter consisting of literature review is devoted to issues directly related to marketing. Second chapter focuses on the issues of EB, what it is, how it works, how it is used in the organization and what tools can be used within it. The third chapter introduces the research and presents methods of conducting research and the characteristics of its tools. Chapter four presents research results of an internal and external audit of the WIG 20 companies websites and proposed recomedations.The master's thesis was based on in-depth scientific literature research, reports and available internet sources.
dc.abstract.en | The purpose of the thesis is to verify how the modern company implements and uses Employer Branding in its marketing activities, which aims to attract the attention of the future candidates and employees.The work consists of four chapters which are thematically connected. The first chapter consisting of literature review is devoted to issues directly related to marketing. Second chapter focuses on the issues of EB, what it is, how it works, how it is used in the organization and what tools can be used within it. The third chapter introduces the research and presents methods of conducting research and the characteristics of its tools. Chapter four presents research results of an internal and external audit of the WIG 20 companies websites and proposed recomedations.The master's thesis was based on in-depth scientific literature research, reports and available internet sources. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest zweryfikowanie w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwa wdrażają i wykorzystują employer branding w swoich działaniach marketingowych, co ma przyciągnąć uwagę przyszłych kandydatów i pracowników.Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, które są tematycznie ze sobą ściśle powiązane. Pierwszy rozdział to przegląd literatury dotyczący zagadnień związanych bezpośrednio z marketingiem. Rozdział drugi skupia się wokół zagadnienia EB, czym jest, jak funkcjonuje, w jaki sposób jest on wykorzystywany w organizacjach i jakie narzędzia można w jego ramach zastosować. Rozdział trzeci jest wstępem do badań i przedstawia sposób prowadzenia badań oraz charakteryzuje narzędzia. Rozdział czwarty to prezentacja wyników badań przeprowadzonych w formie audytu wewnętrznego i audytu zewnętrznego witryn internetowych spółek WIG 20 oraz zaprezentowanie rekomendacji.Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe. Praca magisterska powstała w oparciu o pogłębione badania literatury naukowej, raporty oraz dostępne źródła internetowe. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.contributor.author | Jarzmik, Szymon | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.contributor.reviewer | Kuźniarska, Aneta | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-14T21:48:08Z | |
dc.date.available | 2023-07-14T21:48:08Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-11 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie zasobami ludzkimi | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164826-260943 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316481 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Keywords: brand- employer branding- enterprise- image | pl |
dc.subject.pl | Słowa kluczowe: employer branding- marka- przedsiębiorstwo- wizerunek | pl |
dc.title | E Employer branding jako narzędzie budowania marki i wizerunku pracodawcy w przestrzeni internetowej na przykładzie spółek WIG20. | pl |
dc.title.alternative | Employer branding as a branding device and the employer image in the public space based on WIG20 sources. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |