Miary satysfakcji konsumenta w outsourcingu

licenciate
dc.abstract.enThe thesis treats of customer satisfaction measures in business process outsourcing. It describes quantitative survey research methods used both as KPIs and elements of quality management process. The thesis consists of three parts. The first part talks about the concept of outsourcing, its theoretical background, genesis, and process. It also describes modern outsourcing forms and outsourcing market, both Polish and global. The second part is focused on the question of customer satisfaction measures in outsourcing. It touches upon outsourcing client-vendor relationship, customer satisfaction research methodology, and it depicts six methods of measuring satisfaction: CSAT, NPS, CES, CSI, SERVQUAL, and SERVPERF. The third chapter is of empirical nature. The same dataset was analysed using three different methods: CSAT, CES, and CSI.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest zagadnienie miar satysfakcji klienta stosowanych w outsourcingu procesów biznesowych. Traktuje ona o ilościowych metodach ankietowych i ich wykorzystaniu zarówno jako KPI jak i elementów procesu kontroli jakości. Praca podzielona została na trzy części. W pierwszej przedstawiono pojęcie outsourcingu, jego podstawy teoretyczne, genezę i przebieg, a także współczesne zastosowania oraz rynek outsourcingu w Polsce i na świecie. Drugi rozdział porusza problematykę pomiaru satysfakcji w outsourcingu. Omówiono w nim zagadnienie relacji klient-dostawca dla kontraktów outsourcingowych, metodykę pomiaru satysfakcji, oraz przedstawiono sześć metod pomiaru satysfakcji: CSAT, NPS, CES, CSI, SERVQUAL i SERVPERF. Trzeci rozdział stanowi część empiryczną. Ten sam zestaw danych został przeanalizowany według trzech metod: CSAT, CES i CSI.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorKrzyśka, Hannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T19:25:19Z
dc.date.available2020-07-27T19:25:19Z
dc.date.submitted2018-09-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-126974-211868pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230902
dc.languagepolpl
dc.subject.enCSAT, Customer Effort Score, Customer Satisfaction, Customer Satisfaction Index, outsourcingpl
dc.subject.plCSAT, Customer Effort Score, Customer Satisfaction Index, outsourcing, satysfakcja klientapl
dc.titleMiary satysfakcji konsumenta w outsourcingupl
dc.title.alternativeCustomer satisfaction measures in outsourcingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis treats of customer satisfaction measures in business process outsourcing. It describes quantitative survey research methods used both as KPIs and elements of quality management process. The thesis consists of three parts. The first part talks about the concept of outsourcing, its theoretical background, genesis, and process. It also describes modern outsourcing forms and outsourcing market, both Polish and global. The second part is focused on the question of customer satisfaction measures in outsourcing. It touches upon outsourcing client-vendor relationship, customer satisfaction research methodology, and it depicts six methods of measuring satisfaction: CSAT, NPS, CES, CSI, SERVQUAL, and SERVPERF. The third chapter is of empirical nature. The same dataset was analysed using three different methods: CSAT, CES, and CSI.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest zagadnienie miar satysfakcji klienta stosowanych w outsourcingu procesów biznesowych. Traktuje ona o ilościowych metodach ankietowych i ich wykorzystaniu zarówno jako KPI jak i elementów procesu kontroli jakości. Praca podzielona została na trzy części. W pierwszej przedstawiono pojęcie outsourcingu, jego podstawy teoretyczne, genezę i przebieg, a także współczesne zastosowania oraz rynek outsourcingu w Polsce i na świecie. Drugi rozdział porusza problematykę pomiaru satysfakcji w outsourcingu. Omówiono w nim zagadnienie relacji klient-dostawca dla kontraktów outsourcingowych, metodykę pomiaru satysfakcji, oraz przedstawiono sześć metod pomiaru satysfakcji: CSAT, NPS, CES, CSI, SERVQUAL i SERVPERF. Trzeci rozdział stanowi część empiryczną. Ten sam zestaw danych został przeanalizowany według trzech metod: CSAT, CES i CSI.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Krzyśka, Hanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T19:25:19Z
dc.date.available
2020-07-27T19:25:19Z
dc.date.submittedpl
2018-09-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-126974-211868
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/230902
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
CSAT, Customer Effort Score, Customer Satisfaction, Customer Satisfaction Index, outsourcing
dc.subject.plpl
CSAT, Customer Effort Score, Customer Satisfaction Index, outsourcing, satysfakcja klienta
dc.titlepl
Miary satysfakcji konsumenta w outsourcingu
dc.title.alternativepl
Customer satisfaction measures in outsourcing
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available