Ocena działań wizerunkowych mBanku w przestrzeni cyfrowej

master
dc.abstract.enThis paper explores topics related to the use of digital space for image activities. Research is particularly focused on institutions such as banks. The main object of this research is mBank, and more specifically, the content found on the brand's digital channels. The purpose of the study is to evaluate mBank's image activities in the digital space. The paper is based on a case study with research methods such as a survey conducted through an online questionnaire, as well as content analysis of selected mBank digital channels. The paper consists of three parts: two theoretical chapters and one empirical chapter. The first part focuses on exploring the content of corporate image, the second presents the digital space in the context of image activities. The third, on the other hand, is a discussion of the research conducted and the formulation of conclusions regarding the research area, verifying the actions taken by mBank on the indicated digital channels.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca zgłębia obszar wiedzy i badań związany z wizerunkowym wykorzystaniem przestrzeni cyfrowej. Badania te ukierunkowane są zwłaszcza na działalność wizerunkową instytucji finansowych jakimi są banki. Głównym obiektem niniejszych badań jest mBank, w szczególności treści znajdujące się na kanałach cyfrowych tej marki. Celem pracy jest ocena działań wizerunkowych mBanku w przestrzeni cyfrowej. Praca opiera się na studium przypadku z uwzględnieniem metod badawczych takich jak badanie ankietowe przeprowadzone za pomocą internetowego kwestionariusza, a także analizie treści wybranych kanałów cyfrowych mBanku. Praca składa się z trzech części: dwóch rozdziałów teoretycznych oraz jednego empirycznego. Pierwsza część skupia się na zgłębieniu treści związanych z wizerunkiem firmy, druga przedstawia przestrzeń cyfrową w kontekście działań wizerunkowych. Trzecia natomiast to omówienie przeprowadzonych badań i sformułowanie wniosków dotyczących obszaru badań, weryfikujących działania podejmowane przez mBank na wskazanych kanałach cyfrowych.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorTokarczyk, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2023-06-28T21:31:44Z
dc.date.available2023-06-28T21:31:44Z
dc.date.submitted2023-06-27pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-165429-307305pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313064
dc.languagepolpl
dc.subject.enDIGITAL MARKETING – DIGITAL SPACE – EVALUATION – IMAGE – MBANKpl
dc.subject.plMARKETING CYFROWY – MBANK – OCENA DZIAŁAŃ – PRZESTRZEŃ CYFROWA – WIZERUNEKpl
dc.titleOcena działań wizerunkowych mBanku w przestrzeni cyfrowejpl
dc.title.alternativeEvaluation of mBank's image activities in the digital spacepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper explores topics related to the use of digital space for image activities. Research is particularly focused on institutions such as banks. The main object of this research is mBank, and more specifically, the content found on the brand's digital channels. The purpose of the study is to evaluate mBank's image activities in the digital space. The paper is based on a case study with research methods such as a survey conducted through an online questionnaire, as well as content analysis of selected mBank digital channels. The paper consists of three parts: two theoretical chapters and one empirical chapter. The first part focuses on exploring the content of corporate image, the second presents the digital space in the context of image activities. The third, on the other hand, is a discussion of the research conducted and the formulation of conclusions regarding the research area, verifying the actions taken by mBank on the indicated digital channels.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca zgłębia obszar wiedzy i badań związany z wizerunkowym wykorzystaniem przestrzeni cyfrowej. Badania te ukierunkowane są zwłaszcza na działalność wizerunkową instytucji finansowych jakimi są banki. Głównym obiektem niniejszych badań jest mBank, w szczególności treści znajdujące się na kanałach cyfrowych tej marki. Celem pracy jest ocena działań wizerunkowych mBanku w przestrzeni cyfrowej. Praca opiera się na studium przypadku z uwzględnieniem metod badawczych takich jak badanie ankietowe przeprowadzone za pomocą internetowego kwestionariusza, a także analizie treści wybranych kanałów cyfrowych mBanku. Praca składa się z trzech części: dwóch rozdziałów teoretycznych oraz jednego empirycznego. Pierwsza część skupia się na zgłębieniu treści związanych z wizerunkiem firmy, druga przedstawia przestrzeń cyfrową w kontekście działań wizerunkowych. Trzecia natomiast to omówienie przeprowadzonych badań i sformułowanie wniosków dotyczących obszaru badań, weryfikujących działania podejmowane przez mBank na wskazanych kanałach cyfrowych.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Tokarczyk, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2023-06-28T21:31:44Z
dc.date.available
2023-06-28T21:31:44Z
dc.date.submittedpl
2023-06-27
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-165429-307305
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313064
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
DIGITAL MARKETING – DIGITAL SPACE – EVALUATION – IMAGE – MBANK
dc.subject.plpl
MARKETING CYFROWY – MBANK – OCENA DZIAŁAŃ – PRZESTRZEŃ CYFROWA – WIZERUNEK
dc.titlepl
Ocena działań wizerunkowych mBanku w przestrzeni cyfrowej
dc.title.alternativepl
Evaluation of mBank's image activities in the digital space
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Szczecin
5
Warsaw
4
Józefów
3
Izabelin C
1
Jarosław
1
Lodz
1
Lublin
1
Norwich
1
Poznan
1
Wroclaw
1

No access

No Thumbnail Available
Collections