Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą koncepcji CSR na przykładzie Grupy Tesco Polska

licenciate
dc.abstract.enThe positive image is the basic and inherent element of each well- prospering factory. Its forming requires a lot of time and engagement. It allows to be arisen in customer’s awareness and gaining the competitive advantage, which is one of the most serious challenges the business entities need to struggle with. In order to achieve this goal, effective solutions which improve public relations of a particular company shall be applied. Its positive results might be the company’s development and the increased number of employees. One of the possibilities which allows to create the image of the company is the implementation of Corporate Social Responsibility. This method is centered on creating valuable relations with stakeholders which might be advantageous for both sides.pl
dc.abstract.plPozytywny wizerunek to nieodłączny element dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, którego kształtowanie wymaga dużo czasu i zaangażowania. Umożliwia on zaistnienie w świadomości odbiorców oraz zyskanie przewagi konkurencyjnej, co obecnie jest jednym z najpoważniejszych wyzwań stojących przed podmiotami gospodarczymi. W tym celu poszukuje się skutecznych rozwiązań mających ulepszać obraz firmy, co umożliwia jej rozwój oraz zwiększanie ilości klientów. Jedną z możliwości kreowania wizerunku jest wdrożenie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, która skupia się na tworzeniu wartościowych relacji z interesariuszami, przynosząc zyski dla obu stron.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorMachowska, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:13:17Z
dc.date.available2020-07-27T00:13:17Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-107467-179912pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213738
dc.languagepolpl
dc.subject.encorporate identity, corporate social responsibility, public relationspl
dc.subject.plpublic relations, społeczna odpowiedzialność biznesu, wizerunek przedsiębiorstwapl
dc.titleKształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą koncepcji CSR na przykładzie Grupy Tesco Polskapl
dc.title.alternativeShaping corporate image through CSR concept based on Tesco Polska Grouppl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The positive image is the basic and inherent element of each well- prospering factory. Its forming requires a lot of time and engagement. It allows to be arisen in customer’s awareness and gaining the competitive advantage, which is one of the most serious challenges the business entities need to struggle with. In order to achieve this goal, effective solutions which improve public relations of a particular company shall be applied. Its positive results might be the company’s development and the increased number of employees. One of the possibilities which allows to create the image of the company is the implementation of Corporate Social Responsibility. This method is centered on creating valuable relations with stakeholders which might be advantageous for both sides.
dc.abstract.plpl
Pozytywny wizerunek to nieodłączny element dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, którego kształtowanie wymaga dużo czasu i zaangażowania. Umożliwia on zaistnienie w świadomości odbiorców oraz zyskanie przewagi konkurencyjnej, co obecnie jest jednym z najpoważniejszych wyzwań stojących przed podmiotami gospodarczymi. W tym celu poszukuje się skutecznych rozwiązań mających ulepszać obraz firmy, co umożliwia jej rozwój oraz zwiększanie ilości klientów. Jedną z możliwości kreowania wizerunku jest wdrożenie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, która skupia się na tworzeniu wartościowych relacji z interesariuszami, przynosząc zyski dla obu stron.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Machowska, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:13:17Z
dc.date.available
2020-07-27T00:13:17Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-107467-179912
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213738
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
corporate identity, corporate social responsibility, public relations
dc.subject.plpl
public relations, społeczna odpowiedzialność biznesu, wizerunek przedsiębiorstwa
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa za pomocą koncepcji CSR na przykładzie Grupy Tesco Polska
dc.title.alternativepl
Shaping corporate image through CSR concept based on Tesco Polska Group
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Groningen
3
Warsaw
3
Wroclaw
2
Bogatynia
1
Dublin
1
Gdansk
1
Jasło
1
Kosakowo
1
Krakow
1
Lodz
1

No access

No Thumbnail Available