Wpływ Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań na kreowanie pozytywnego wizerunku kibica

master
dc.abstract.enThe aim of this dissertation is to explore the influence of Lech Poznań Football Supporters’ Association on a positive image creation of football supporters. It is displayed by organising and taking part in various patriotic and charity events. Quantitative method in the guise of an online survey was used in this study, 51 respondents were a part of this research: 2 women and 49 men. Quantitative analysis was carried out and the results were presented on line charts.After completing the analysis, it can bez confirmed that Lech Poznań Football Supporters’ Association has an influance on positive image creation of a football supporter.pl
dc.abstract.plCelem przygotowanej pracy magisterskiej jest przedstawienie wpływu Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań na kreowanie wśród kibiców pozytywnego wizerunku, który przejawia się między innymi poprzez organizacje i uczestnictwo w wydarzeniach patriotycznych oraz akcjach charytatywnych.W niniejszej pracy posłużono się metodą ilościową w postaci ankiety internetowej. W badaniu wzięło udział 51 respondentów – 2 kobiety oraz 49 mężczyzn. Wypełnione ankiety poddano analizie ilościowej, a wyniki przedstawiono na wykresach liniowych. Po dokonaniu analizy uzyskanych wyników potwierdza się, że Stowarzyszenie Kibiców Lecha Poznań ma wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku kibica Kolejorza.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZawartka, Marekpl
dc.contributor.authorJaworska, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T13:09:30Z
dc.date.available2020-07-27T13:09:30Z
dc.date.submitted2017-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-120204-159760pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225155
dc.languagepolpl
dc.subject.enASSOCIATION – SUPPORTER – INFLUENCE – CREATION – LECH POZNAŃpl
dc.subject.plSTOWARZYSZENIE – KIBIC – WPŁYW – WIERUNEK – LECH POZNAŃpl
dc.titleWpływ Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań na kreowanie pozytywnego wizerunku kibicapl
dc.title.alternativeInfluence of Lech Poznań Football Supporters’ Association on a positive image creation of football supporters.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this dissertation is to explore the influence of Lech Poznań Football Supporters’ Association on a positive image creation of football supporters. It is displayed by organising and taking part in various patriotic and charity events. Quantitative method in the guise of an online survey was used in this study, 51 respondents were a part of this research: 2 women and 49 men. Quantitative analysis was carried out and the results were presented on line charts.After completing the analysis, it can bez confirmed that Lech Poznań Football Supporters’ Association has an influance on positive image creation of a football supporter.
dc.abstract.plpl
Celem przygotowanej pracy magisterskiej jest przedstawienie wpływu Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań na kreowanie wśród kibiców pozytywnego wizerunku, który przejawia się między innymi poprzez organizacje i uczestnictwo w wydarzeniach patriotycznych oraz akcjach charytatywnych.W niniejszej pracy posłużono się metodą ilościową w postaci ankiety internetowej. W badaniu wzięło udział 51 respondentów – 2 kobiety oraz 49 mężczyzn. Wypełnione ankiety poddano analizie ilościowej, a wyniki przedstawiono na wykresach liniowych. Po dokonaniu analizy uzyskanych wyników potwierdza się, że Stowarzyszenie Kibiców Lecha Poznań ma wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku kibica Kolejorza.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.authorpl
Jaworska, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T13:09:30Z
dc.date.available
2020-07-27T13:09:30Z
dc.date.submittedpl
2017-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-120204-159760
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225155
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ASSOCIATION – SUPPORTER – INFLUENCE – CREATION – LECH POZNAŃ
dc.subject.plpl
STOWARZYSZENIE – KIBIC – WPŁYW – WIERUNEK – LECH POZNAŃ
dc.titlepl
Wpływ Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań na kreowanie pozytywnego wizerunku kibica
dc.title.alternativepl
Influence of Lech Poznań Football Supporters’ Association on a positive image creation of football supporters.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available