Wpływ reklamy na wybory konsumentów na przykładzie sieci handlowej Lidl

master
dc.abstract.enThe aim of this work is to analyse influence of commercials on customer's behaviour on an example of Lidl brand. First two chapters concern on consumer's behaviour and commercials. Third part includes research methodology. Last chapter contains characteristic of Lidl brand and research with analyse.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu reklamy na wyboru konsumentów na przykładzie sieci handlowej Lidl. Pierwsze dwa rozdziały przybliżają zagadnienia wizerunku konsumenta oraz reklamy. Trzecia część zawiera metodologię badań naukowych. Ostatni rozdział pracy obejmuje charakterystykę sieci Lidl oraz badania naukowe wraz z analizą.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorStryjecki, Tomaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T13:04:28Z
dc.date.available2020-07-27T13:04:28Z
dc.date.submitted2017-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-120181-164493pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225132
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer - behaviour - commercial - Lidl - marketing.pl
dc.subject.plkonsument - wizerunek - reklama - Lidl - marketing.pl
dc.titleWpływ reklamy na wybory konsumentów na przykładzie sieci handlowej Lidlpl
dc.title.alternativeInfluence of commercials on customer's behaviour on an example of Lidl brandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to analyse influence of commercials on customer's behaviour on an example of Lidl brand. First two chapters concern on consumer's behaviour and commercials. Third part includes research methodology. Last chapter contains characteristic of Lidl brand and research with analyse.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza wpływu reklamy na wyboru konsumentów na przykładzie sieci handlowej Lidl. Pierwsze dwa rozdziały przybliżają zagadnienia wizerunku konsumenta oraz reklamy. Trzecia część zawiera metodologię badań naukowych. Ostatni rozdział pracy obejmuje charakterystykę sieci Lidl oraz badania naukowe wraz z analizą.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Stryjecki, Tomasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-27T13:04:28Z
dc.date.available
2020-07-27T13:04:28Z
dc.date.submittedpl
2017-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-120181-164493
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225132
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer - behaviour - commercial - Lidl - marketing.
dc.subject.plpl
konsument - wizerunek - reklama - Lidl - marketing.
dc.titlepl
Wpływ reklamy na wybory konsumentów na przykładzie sieci handlowej Lidl
dc.title.alternativepl
Influence of commercials on customer's behaviour on an example of Lidl brand
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
112
Views per month
Views per city
Poznan
27
Warsaw
15
Krakow
11
Wroclaw
8
Lodz
7
Bydgoszcz
6
Gdansk
4
Kalisz
3
Lublin
2
Riga
2

No access

No Thumbnail Available