OCENA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKU LUKSUSOWYCH MAREK MODOWYCH.

licenciate
dc.abstract.enThe work assessed satisfaction with the quality of customer service in branded luxury clothing stores. Opinions were asked about buyers both in online and stationary stores. The research was conducted using an online questionnaire among customers of three selected fashion brands such as Gosia Baczyńska, LAVARD and OCHNIK. The importance of service quality in building customer satisfaction was characterized. The role of customer service in the market of luxury fashion brands was also presented. The research has shown that the quality of customer service in brand fashion stores is extremely important. Customers are satisfied only with professional and friendly service. They return to such stores for further purchases and recommend them to friends. They list a number of factors that could discourage them from buying products again.pl
dc.abstract.plW pracy dokonano oceny satysfakcji z jakości obsługi klientów w markowych sklepachz luksusową odzieżą. O opinie zapytano osoby kupujące zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online. Badania przeprowadzono za pomocą internetowego kwestionariusza ankiety wśród klientów trzech wybranych marek modowych takich jak Gosia Baczyńska, LAVARDi OCHNIK. Scharakteryzowano znaczenie jakości obsługi w budowaniu satysfakcji klienta. Przedstawiono również rolę obsługi klienta na rynku luksusowych marek modowych. Przeprowadzone badania wykazały, że jakość obsługi klienta w markowych sklepach modowych jest niezwykle ważna. Klienci zadowoleni są tylko z profesjonalnej i życzliwej obsługi. Do takich sklepów wracają na kolejne zakupy i takie polecają znajomym. Wymieniają szereg czynników, które mogłyby ich zniechęcić do ponownego zakupu produktów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorRakoczy, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:17:56Z
dc.date.available2020-07-27T23:17:56Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-131899-214693pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234478
dc.languagepolpl
dc.subject.enservice quality – luxury fashion brands – customer’s satisfactionpl
dc.subject.pljakość obsługi – luksusowe marki modowe – satysfakcja klientapl
dc.titleOCENA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKU LUKSUSOWYCH MAREK MODOWYCH.pl
dc.title.alternativeEvaluation of the quality of customer service on the market of luxury fashion brands.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work assessed satisfaction with the quality of customer service in branded luxury clothing stores. Opinions were asked about buyers both in online and stationary stores. The research was conducted using an online questionnaire among customers of three selected fashion brands such as Gosia Baczyńska, LAVARD and OCHNIK. The importance of service quality in building customer satisfaction was characterized. The role of customer service in the market of luxury fashion brands was also presented. The research has shown that the quality of customer service in brand fashion stores is extremely important. Customers are satisfied only with professional and friendly service. They return to such stores for further purchases and recommend them to friends. They list a number of factors that could discourage them from buying products again.
dc.abstract.plpl
W pracy dokonano oceny satysfakcji z jakości obsługi klientów w markowych sklepachz luksusową odzieżą. O opinie zapytano osoby kupujące zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online. Badania przeprowadzono za pomocą internetowego kwestionariusza ankiety wśród klientów trzech wybranych marek modowych takich jak Gosia Baczyńska, LAVARDi OCHNIK. Scharakteryzowano znaczenie jakości obsługi w budowaniu satysfakcji klienta. Przedstawiono również rolę obsługi klienta na rynku luksusowych marek modowych. Przeprowadzone badania wykazały, że jakość obsługi klienta w markowych sklepach modowych jest niezwykle ważna. Klienci zadowoleni są tylko z profesjonalnej i życzliwej obsługi. Do takich sklepów wracają na kolejne zakupy i takie polecają znajomym. Wymieniają szereg czynników, które mogłyby ich zniechęcić do ponownego zakupu produktów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Rakoczy, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:17:56Z
dc.date.available
2020-07-27T23:17:56Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-131899-214693
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234478
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
service quality – luxury fashion brands – customer’s satisfaction
dc.subject.plpl
jakość obsługi – luksusowe marki modowe – satysfakcja klienta
dc.titlepl
OCENA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKU LUKSUSOWYCH MAREK MODOWYCH.
dc.title.alternativepl
Evaluation of the quality of customer service on the market of luxury fashion brands.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
43
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Czechowice-Dziedzice
8
Poznan
7
Kielce
3
Wroclaw
3
Gdynia
2
Bialystok
1
Bracke
1
Dublin
1
Gdansk
1

No access

No Thumbnail Available