NARZĘDZIA IMPLEMENTACJI METODY TQM W SEKTORZE BANKOWYM

licenciate
dc.abstract.enThe object of study is the issue of management of the quality - Total Quality Management (TQM) and its application in the sector of banking services. Interestingly, the work discussed in the TQM concept was presented as a philosophy whose task is to show an effective path to success based on building quality in all areas of the bank, with particular emphasis on customer service. The paper discusses the origins of the concept of TQM and its impact on other areas of science. Presents classic and modern tools with which the method can be effectively implemented. For example, the selected bank is shown that under conditions of high competitiveness and growth in banking services should represent a satisfactory quality. Discussed in detail in the form of quality standards and Champion League mQality as factors having a direct impact on the commercial success of the test bank and its competitive position. The issue being the subject of work is essential to confirm the thesis that the consistent application of proven tools of TQM concepts leads to more efficient use of resources and opportunities for all areas of business.pl
dc.abstract.otherPrzedmiotem pracy jest problematyka związana z zarządzaniem przez jakość – Total Quality Management (TQM) i jego zastosowaniem w sektorze usług bankowych. Co ciekawe omówiona w pracy koncepcja TQM została przedstawiona jako filozofia której zadaniem jest pokazanie skutecznej drogi do sukcesu opartego na budowaniu jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania banku, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta. W pracy omówiono historię powstania koncepcji TQM oraz jej wpływ na inne dziedziny nauki. Przedstawiono klasyczne i nowoczesne narzędzia za pomocą których metoda może być skutecznie wdrażana. Na przykładzie wybranego banku pokazano, iż w warunkach dużej konkurencyjności i wzrostu gospodarczego usługi bankowe powinny reprezentować zadowalającą jakość. Szczegółowo omówiono standardy jakości w postaci mQality i Champion League jako czynniki mające bezpośredni wpływ na sukces komercyjny badanego banku oraz jego pozycję konkurencyjną. Problematyka będąca tematem pracy ma istotne znaczenie dla potwierdzenia słuszności tezy, iż konsekwentne stosowanie sprawdzonych narzędzi koncepcji TQM prowadzi do efektywniejszego wykorzystania zasobów i możliwości dla wszystkich obszarów przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorBurekowski, Oskarpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T18:05:33Z
dc.date.available2020-07-15T18:05:33Z
dc.date.submitted2011-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-58825-102186pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172738
dc.subject.enbank – quality – method – success – managementpl
dc.subject.otherbank – jakość – metoda – sukces – zarządzaniepl
dc.titleNARZĘDZIA IMPLEMENTACJI METODY TQM W SEKTORZE BANKOWYMpl
dc.title.alternativeTQM IMPLEMENTATION TOOLS METHODS IN THE BANKING SECTORpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The object of study is the issue of management of the quality - Total Quality Management (TQM) and its application in the sector of banking services. Interestingly, the work discussed in the TQM concept was presented as a philosophy whose task is to show an effective path to success based on building quality in all areas of the bank, with particular emphasis on customer service. The paper discusses the origins of the concept of TQM and its impact on other areas of science. Presents classic and modern tools with which the method can be effectively implemented. For example, the selected bank is shown that under conditions of high competitiveness and growth in banking services should represent a satisfactory quality. Discussed in detail in the form of quality standards and Champion League mQality as factors having a direct impact on the commercial success of the test bank and its competitive position. The issue being the subject of work is essential to confirm the thesis that the consistent application of proven tools of TQM concepts leads to more efficient use of resources and opportunities for all areas of business.
dc.abstract.otherpl
Przedmiotem pracy jest problematyka związana z zarządzaniem przez jakość – Total Quality Management (TQM) i jego zastosowaniem w sektorze usług bankowych. Co ciekawe omówiona w pracy koncepcja TQM została przedstawiona jako filozofia której zadaniem jest pokazanie skutecznej drogi do sukcesu opartego na budowaniu jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania banku, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta. W pracy omówiono historię powstania koncepcji TQM oraz jej wpływ na inne dziedziny nauki. Przedstawiono klasyczne i nowoczesne narzędzia za pomocą których metoda może być skutecznie wdrażana. Na przykładzie wybranego banku pokazano, iż w warunkach dużej konkurencyjności i wzrostu gospodarczego usługi bankowe powinny reprezentować zadowalającą jakość. Szczegółowo omówiono standardy jakości w postaci mQality i Champion League jako czynniki mające bezpośredni wpływ na sukces komercyjny badanego banku oraz jego pozycję konkurencyjną. Problematyka będąca tematem pracy ma istotne znaczenie dla potwierdzenia słuszności tezy, iż konsekwentne stosowanie sprawdzonych narzędzi koncepcji TQM prowadzi do efektywniejszego wykorzystania zasobów i możliwości dla wszystkich obszarów przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Burekowski, Oskar
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.date.accessioned
2020-07-15T18:05:33Z
dc.date.available
2020-07-15T18:05:33Z
dc.date.submittedpl
2011-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-58825-102186
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172738
dc.subject.enpl
bank – quality – method – success – management
dc.subject.otherpl
bank – jakość – metoda – sukces – zarządzanie
dc.titlepl
NARZĘDZIA IMPLEMENTACJI METODY TQM W SEKTORZE BANKOWYM
dc.title.alternativepl
TQM IMPLEMENTATION TOOLS METHODS IN THE BANKING SECTOR
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
17
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Krakow
4
Wroclaw
2
Boardman
1
Dublin
1
Malbork
1
Orly
1
Poznan
1
Przeworsk
1

No access

No Thumbnail Available