Marketing emocji w perspektywie kapitalizmu afektywnego. Przykład Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie

licenciate
dc.abstract.enThesis discusses the issue of emotionality of social media messages regarding the adoption of homeless animals. The profile of the Shelter for Homeless Animals in Krakow on the Facebook platform was verified and analysed in detail.pl
dc.abstract.plW pracy dyplomowej zostało omówione zagadnienie emocjonalności przekazów w mediach społecznościowych dotyczących adopcji zwierząt bezdomnych. Weryfikacji oraz szczegółowej analizie poddano profil Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie na platformie Facebook.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWalecka-Rynduch, Agnieszka - 462564 pl
dc.contributor.authorWawrzyniak, Zuzanna - USOS305950 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWalecka-Rynduch, Agnieszka - 462564 pl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.date.accessioned2024-09-09T22:53:36Z
dc.date.available2024-09-09T22:53:36Z
dc.date.submitted2024-09-09pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-174353-305950pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/437637
dc.languagepolpl
dc.subject.enemotions, marketing, social media, affective capitalismpl
dc.subject.plemocje, marketing, media społecznościowe, kapitalizm afektywnypl
dc.titleMarketing emocji w perspektywie kapitalizmu afektywnego. Przykład Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowiepl
dc.title.alternativeMarketing of emotion in the perspective of affective capitalism. Example of the Shelter for Homeless Animals in Krakowpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Thesis discusses the issue of emotionality of social media messages regarding the adoption of homeless animals. The profile of the Shelter for Homeless Animals in Krakow on the Facebook platform was verified and analysed in detail.
dc.abstract.plpl
W pracy dyplomowej zostało omówione zagadnienie emocjonalności przekazów w mediach społecznościowych dotyczących adopcji zwierząt bezdomnych. Weryfikacji oraz szczegółowej analizie poddano profil Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie na platformie Facebook.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Walecka-Rynduch, Agnieszka - 462564
dc.contributor.authorpl
Wawrzyniak, Zuzanna - USOS305950
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Walecka-Rynduch, Agnieszka - 462564
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.date.accessioned
2024-09-09T22:53:36Z
dc.date.available
2024-09-09T22:53:36Z
dc.date.submittedpl
2024-09-09
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-174353-305950
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/437637
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
emotions, marketing, social media, affective capitalism
dc.subject.plpl
emocje, marketing, media społecznościowe, kapitalizm afektywny
dc.titlepl
Marketing emocji w perspektywie kapitalizmu afektywnego. Przykład Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie
dc.title.alternativepl
Marketing of emotion in the perspective of affective capitalism. Example of the Shelter for Homeless Animals in Krakow
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Bialystok
2
Gdansk
2
Krakow
2
Kędzierzyn-Koźle
2
Chorzów
1
Nowy Sącz
1
Wieliczka
1
Zabrze
1

No access

No Thumbnail Available