Marketing internetowy w działalności agencji reklamowej Banda.Agency

master
dc.abstract.enThe given work presents a number of issues related to Internet marketing within the activities of the advertising agency Banda.Agency. It discusses the phenomenon of Internet marketing itself, its development over the years and its characteristics. In addition, it focuses on the role of social media as one of the most important marketing tools today and determines the most effective, in terms of advertising campaigns, social networks. Then, in order to present current marketing trends in Poland and Ukraine, the elements of national marketing markets were examined and presented. These include the number of active users and their growth dynamics over the years, the level of urbanization, the spread of the Internet, etc. The main objective of the study was to examine the employees of the Ukrainian advertising agency Banda.Agency in terms of job satisfaction and job involvement. Accordingly, empirical research in the form of a survey was conducted. The results were developed through such tools as cluster analysis and analysis of variance, among others. Based on this information, the thesis established a positive relationship between job involvement and overall satisfaction.pl
dc.abstract.plDana praca przedstawia szereg zagadnień związanych z marketingiem internetowym w ramach działalności agencji reklamowej Banda.Agency. Omówione zostało samo zjawisko marketingu internetowego, jego rozwój na przestrzeni lat oraz cechy charakterystyczne. Dodatkowo, skupiono się na roli mediów społecznościowych jako jednego z obecnie najskuteczniejszych narzędzi marketingu oraz wyznaczono najbardziej efektywne, pod kątem kampanii reklamowych, serwisy społecznościowe. Następnie, w celu przedstawienia współczesnych trendów marketingowych w Polsce oraz na Ukrainie, zostały zbadane i przedstawione elementy krajowych rynków marketingowych w skład których wchodzą m. in. ilość aktywnych użytkowników oraz ich dynamika wzrostu na przestrzeni lat, poziom urbanizacji, rozprzestrzenianie się Internetu etc. Głównym celem pracy było zbadanie pracowników ukraińskiej agencji reklamowej Banda.Agency pod kątem satysfakcji z pracy oraz zaangażowania w pracę. W związku z tym, zostały przeprowadzone badania empiryczne w formie sondażu. Wyniki zostały opracowane m. in. poprzez takie narzędzia jak analiza skupień oraz analiza wariancji. Na podstawie tych informacji w pracy magisterskiej ustalono pozytywną zależność pomiędzy zaangażowaniem z pracy a satysfakcją ogółem.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNoworol, Czesław - 131075 pl
dc.contributor.authorHandz, Vitaliipl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerNoworol, Czesław - 131075 pl
dc.contributor.reviewerAdamus, Wiktor - 102333 pl
dc.date.accessioned2022-07-05T21:49:10Z
dc.date.available2022-07-05T21:49:10Z
dc.date.submitted2022-07-05pl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-156881-236561pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294662
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet marketing, marketing tools, Internet, social media, advertising, SMM, advertising agencies, brand promotion, Banda.Agency, marketing market in Poland, marketing market in Ukraine, job involvement, job satisfaction.pl
dc.subject.plmarketing internetowy, narzędzia marketingowe, Internet, media społecznościowe, reklama, SMM, agencje reklamowe, promocja marki, Banda.Agency, rynek marketingowy w Polsce, rynek marketingowy na Ukrainie, zaangażowanie w pracę, satysfakcja z pracy.pl
dc.titleMarketing internetowy w działalności agencji reklamowej Banda.Agencypl
dc.title.alternativeInternet marketing in the activity of advertising agency Banda.Agencypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The given work presents a number of issues related to Internet marketing within the activities of the advertising agency Banda.Agency. It discusses the phenomenon of Internet marketing itself, its development over the years and its characteristics. In addition, it focuses on the role of social media as one of the most important marketing tools today and determines the most effective, in terms of advertising campaigns, social networks. Then, in order to present current marketing trends in Poland and Ukraine, the elements of national marketing markets were examined and presented. These include the number of active users and their growth dynamics over the years, the level of urbanization, the spread of the Internet, etc. The main objective of the study was to examine the employees of the Ukrainian advertising agency Banda.Agency in terms of job satisfaction and job involvement. Accordingly, empirical research in the form of a survey was conducted. The results were developed through such tools as cluster analysis and analysis of variance, among others. Based on this information, the thesis established a positive relationship between job involvement and overall satisfaction.
dc.abstract.plpl
Dana praca przedstawia szereg zagadnień związanych z marketingiem internetowym w ramach działalności agencji reklamowej Banda.Agency. Omówione zostało samo zjawisko marketingu internetowego, jego rozwój na przestrzeni lat oraz cechy charakterystyczne. Dodatkowo, skupiono się na roli mediów społecznościowych jako jednego z obecnie najskuteczniejszych narzędzi marketingu oraz wyznaczono najbardziej efektywne, pod kątem kampanii reklamowych, serwisy społecznościowe. Następnie, w celu przedstawienia współczesnych trendów marketingowych w Polsce oraz na Ukrainie, zostały zbadane i przedstawione elementy krajowych rynków marketingowych w skład których wchodzą m. in. ilość aktywnych użytkowników oraz ich dynamika wzrostu na przestrzeni lat, poziom urbanizacji, rozprzestrzenianie się Internetu etc. Głównym celem pracy było zbadanie pracowników ukraińskiej agencji reklamowej Banda.Agency pod kątem satysfakcji z pracy oraz zaangażowania w pracę. W związku z tym, zostały przeprowadzone badania empiryczne w formie sondażu. Wyniki zostały opracowane m. in. poprzez takie narzędzia jak analiza skupień oraz analiza wariancji. Na podstawie tych informacji w pracy magisterskiej ustalono pozytywną zależność pomiędzy zaangażowaniem z pracy a satysfakcją ogółem.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Noworol, Czesław - 131075
dc.contributor.authorpl
Handz, Vitalii
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Noworol, Czesław - 131075
dc.contributor.reviewerpl
Adamus, Wiktor - 102333
dc.date.accessioned
2022-07-05T21:49:10Z
dc.date.available
2022-07-05T21:49:10Z
dc.date.submittedpl
2022-07-05
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-156881-236561
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294662
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet marketing, marketing tools, Internet, social media, advertising, SMM, advertising agencies, brand promotion, Banda.Agency, marketing market in Poland, marketing market in Ukraine, job involvement, job satisfaction.
dc.subject.plpl
marketing internetowy, narzędzia marketingowe, Internet, media społecznościowe, reklama, SMM, agencje reklamowe, promocja marki, Banda.Agency, rynek marketingowy w Polsce, rynek marketingowy na Ukrainie, zaangażowanie w pracę, satysfakcja z pracy.
dc.titlepl
Marketing internetowy w działalności agencji reklamowej Banda.Agency
dc.title.alternativepl
Internet marketing in the activity of advertising agency Banda.Agency
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Katowice
3
Krakow
3
Olsztyn
3
Szczecin
2
Torun
2
Casalecchio di Reno
1
Gdansk
1
Gorzów Wielkopolski
1
Międzychód
1

No access

No Thumbnail Available
Collections