Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Marketing internetowy w działalności agencji reklamowej Banda.Agency
Internet marketing in the activity of advertising agency Banda.Agency
marketing internetowy, narzędzia marketingowe, Internet, media społecznościowe, reklama, SMM, agencje reklamowe, promocja marki, Banda.Agency, rynek marketingowy w Polsce, rynek marketingowy na Ukrainie, zaangażowanie w pracę, satysfakcja z pracy.
Internet marketing, marketing tools, Internet, social media, advertising, SMM, advertising agencies, brand promotion, Banda.Agency, marketing market in Poland, marketing market in Ukraine, job involvement, job satisfaction.
Dana praca przedstawia szereg zagadnień związanych z marketingiem internetowym w ramach działalności agencji reklamowej Banda.Agency. Omówione zostało samo zjawisko marketingu internetowego, jego rozwój na przestrzeni lat oraz cechy charakterystyczne. Dodatkowo, skupiono się na roli mediów społecznościowych jako jednego z obecnie najskuteczniejszych narzędzi marketingu oraz wyznaczono najbardziej efektywne, pod kątem kampanii reklamowych, serwisy społecznościowe. Następnie, w celu przedstawienia współczesnych trendów marketingowych w Polsce oraz na Ukrainie, zostały zbadane i przedstawione elementy krajowych rynków marketingowych w skład których wchodzą m. in. ilość aktywnych użytkowników oraz ich dynamika wzrostu na przestrzeni lat, poziom urbanizacji, rozprzestrzenianie się Internetu etc. Głównym celem pracy było zbadanie pracowników ukraińskiej agencji reklamowej Banda.Agency pod kątem satysfakcji z pracy oraz zaangażowania w pracę. W związku z tym, zostały przeprowadzone badania empiryczne w formie sondażu. Wyniki zostały opracowane m. in. poprzez takie narzędzia jak analiza skupień oraz analiza wariancji. Na podstawie tych informacji w pracy magisterskiej ustalono pozytywną zależność pomiędzy zaangażowaniem z pracy a satysfakcją ogółem.
The given work presents a number of issues related to Internet marketing within the activities of the advertising agency Banda.Agency. It discusses the phenomenon of Internet marketing itself, its development over the years and its characteristics. In addition, it focuses on the role of social media as one of the most important marketing tools today and determines the most effective, in terms of advertising campaigns, social networks. Then, in order to present current marketing trends in Poland and Ukraine, the elements of national marketing markets were examined and presented. These include the number of active users and their growth dynamics over the years, the level of urbanization, the spread of the Internet, etc. The main objective of the study was to examine the employees of the Ukrainian advertising agency Banda.Agency in terms of job satisfaction and job involvement. Accordingly, empirical research in the form of a survey was conducted. The results were developed through such tools as cluster analysis and analysis of variance, among others. Based on this information, the thesis established a positive relationship between job involvement and overall satisfaction.
dc.abstract.en | The given work presents a number of issues related to Internet marketing within the activities of the advertising agency Banda.Agency. It discusses the phenomenon of Internet marketing itself, its development over the years and its characteristics. In addition, it focuses on the role of social media as one of the most important marketing tools today and determines the most effective, in terms of advertising campaigns, social networks. Then, in order to present current marketing trends in Poland and Ukraine, the elements of national marketing markets were examined and presented. These include the number of active users and their growth dynamics over the years, the level of urbanization, the spread of the Internet, etc. The main objective of the study was to examine the employees of the Ukrainian advertising agency Banda.Agency in terms of job satisfaction and job involvement. Accordingly, empirical research in the form of a survey was conducted. The results were developed through such tools as cluster analysis and analysis of variance, among others. Based on this information, the thesis established a positive relationship between job involvement and overall satisfaction. | pl |
dc.abstract.pl | Dana praca przedstawia szereg zagadnień związanych z marketingiem internetowym w ramach działalności agencji reklamowej Banda.Agency. Omówione zostało samo zjawisko marketingu internetowego, jego rozwój na przestrzeni lat oraz cechy charakterystyczne. Dodatkowo, skupiono się na roli mediów społecznościowych jako jednego z obecnie najskuteczniejszych narzędzi marketingu oraz wyznaczono najbardziej efektywne, pod kątem kampanii reklamowych, serwisy społecznościowe. Następnie, w celu przedstawienia współczesnych trendów marketingowych w Polsce oraz na Ukrainie, zostały zbadane i przedstawione elementy krajowych rynków marketingowych w skład których wchodzą m. in. ilość aktywnych użytkowników oraz ich dynamika wzrostu na przestrzeni lat, poziom urbanizacji, rozprzestrzenianie się Internetu etc. Głównym celem pracy było zbadanie pracowników ukraińskiej agencji reklamowej Banda.Agency pod kątem satysfakcji z pracy oraz zaangażowania w pracę. W związku z tym, zostały przeprowadzone badania empiryczne w formie sondażu. Wyniki zostały opracowane m. in. poprzez takie narzędzia jak analiza skupień oraz analiza wariancji. Na podstawie tych informacji w pracy magisterskiej ustalono pozytywną zależność pomiędzy zaangażowaniem z pracy a satysfakcją ogółem. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Noworol, Czesław - 131075 | pl |
dc.contributor.author | Handz, Vitalii | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Noworol, Czesław - 131075 | pl |
dc.contributor.reviewer | Adamus, Wiktor - 102333 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-05T21:49:10Z | |
dc.date.available | 2022-07-05T21:49:10Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | finanse i controlling | pl |
dc.identifier.apd | diploma-156881-236561 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294662 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Internet marketing, marketing tools, Internet, social media, advertising, SMM, advertising agencies, brand promotion, Banda.Agency, marketing market in Poland, marketing market in Ukraine, job involvement, job satisfaction. | pl |
dc.subject.pl | marketing internetowy, narzędzia marketingowe, Internet, media społecznościowe, reklama, SMM, agencje reklamowe, promocja marki, Banda.Agency, rynek marketingowy w Polsce, rynek marketingowy na Ukrainie, zaangażowanie w pracę, satysfakcja z pracy. | pl |
dc.title | Marketing internetowy w działalności agencji reklamowej Banda.Agency | pl |
dc.title.alternative | Internet marketing in the activity of advertising agency Banda.Agency | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |