Analiza działań merchandisingu w sektorze odzieżowym na przykładzie marki Reserved

licenciate
dc.abstract.enCurrent merchandising activities constitute an inseparable element of marketing in chainstores of "fast fashion" clothing. They allow to influence consumers’ decisions - generating asignificant progress in sales. Strong competition on the textile market has undoubtedly forcedclothing store owners to implement some merchandising tools in order distinguish the goodsthey offer. Thoughtful, consistent and systematic merchandising activities enable thecompany to gain value and significantly improve its financial results. The aim of this work isto identify selected merchandising tools that affect the level of sales in retail clothing chain. Inorder to illustrate the relevant issue, the results of a survey carried out in 2020 will bepresented. The research was conducted among 104 people from different age groups basingon a questionnaire containing 15 questions.pl
dc.abstract.plObecne działania merchandisingu stanowią nierozłączny element marketingu wsieciowych sklepach odzieżowych typu „fast fashion”. Pozwalają one wpłynąć na decyzjekonsumenckie – generując znaczy progres w poziomie sprzedaży. Silna konkurencja na rynkutekstylnym, niewątpliwie zmusiła właścicieli sklepów odzieżowych do wdrożenia narzędzimerchandisingu w celu wyróżnienia swojego obiektu sprzedaży. Przemyślane, spójne, a takżesystematyczne działania merchandisingu powodują to, że przedsiębiorstwo zyskuje na wartościoraz znacząco poprawia swoje wyniki finansowe. Celem pracy jest identyfikacja wybranychnarzędzi merchandisingu mających wpływ na poziom sprzedaży w sieciowych sklepachodzieżowych. W celu zilustrowania tego zagadnienia, przedstawione zostaną wyniki badań,które miały miejsce w 2020 roku. Badanie przeprowadzono wśród 104 osób z różnych grupwiekowych w oparciu o ankietę zawierającą 15 pytań.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorJanik, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:01:10Z
dc.date.available2020-07-28T06:01:10Z
dc.date.submitted2020-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-140248-252910pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240582
dc.languagepolpl
dc.subject.enfast fashion – merchandising - visual merchandisingpl
dc.subject.plfast fashion – merchandising - visual merchandisingpl
dc.titleAnaliza działań merchandisingu w sektorze odzieżowym na przykładzie marki Reservedpl
dc.title.alternativeAnalysis of merchandising tools in the clothing sector on the example of Reserved brandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Current merchandising activities constitute an inseparable element of marketing in chainstores of "fast fashion" clothing. They allow to influence consumers’ decisions - generating asignificant progress in sales. Strong competition on the textile market has undoubtedly forcedclothing store owners to implement some merchandising tools in order distinguish the goodsthey offer. Thoughtful, consistent and systematic merchandising activities enable thecompany to gain value and significantly improve its financial results. The aim of this work isto identify selected merchandising tools that affect the level of sales in retail clothing chain. Inorder to illustrate the relevant issue, the results of a survey carried out in 2020 will bepresented. The research was conducted among 104 people from different age groups basingon a questionnaire containing 15 questions.
dc.abstract.plpl
Obecne działania merchandisingu stanowią nierozłączny element marketingu wsieciowych sklepach odzieżowych typu „fast fashion”. Pozwalają one wpłynąć na decyzjekonsumenckie – generując znaczy progres w poziomie sprzedaży. Silna konkurencja na rynkutekstylnym, niewątpliwie zmusiła właścicieli sklepów odzieżowych do wdrożenia narzędzimerchandisingu w celu wyróżnienia swojego obiektu sprzedaży. Przemyślane, spójne, a takżesystematyczne działania merchandisingu powodują to, że przedsiębiorstwo zyskuje na wartościoraz znacząco poprawia swoje wyniki finansowe. Celem pracy jest identyfikacja wybranychnarzędzi merchandisingu mających wpływ na poziom sprzedaży w sieciowych sklepachodzieżowych. W celu zilustrowania tego zagadnienia, przedstawione zostaną wyniki badań,które miały miejsce w 2020 roku. Badanie przeprowadzono wśród 104 osób z różnych grupwiekowych w oparciu o ankietę zawierającą 15 pytań.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Janik, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:01:10Z
dc.date.available
2020-07-28T06:01:10Z
dc.date.submittedpl
2020-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-140248-252910
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240582
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
fast fashion – merchandising - visual merchandising
dc.subject.plpl
fast fashion – merchandising - visual merchandising
dc.titlepl
Analiza działań merchandisingu w sektorze odzieżowym na przykładzie marki Reserved
dc.title.alternativepl
Analysis of merchandising tools in the clothing sector on the example of Reserved brand
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available