Strategia promocji na przykładzie gminy Niepołomice

master
dc.abstract.enThe aim of the work is to analyze the promotion strategy on the example of Niepołomice municipality. In the paper the issues related to promotion are discussed, which is the element of marketing-mix, brand and image. In the following part, Niepołomice municipality is characterized, on the basis of which the promotion-mix tools used in it are presented. In addition, the work presents the important role of the Niepołomice Investment Zone in building the image and strong brand of Niepołomice municipality.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest analiza strategii promocji na przykładzie gminy Niepołomice. W pracy omówione zostały zagadnienia związane z promocją, która jest elementem marketingu-mix, marką a także wizerunkiem. W dalszej części scharakteryzowana została gmina Niepołomice, w oparciu o którą przedstawiono narzędzia promocji-mix w niej wykorzystywane. Ponadto w pracy zaprezentowano istotną rolę Niepołomickiej Strefy Inwestycyjnej w budowaniu wizerunku oraz silnej marki gminy Niepołomice.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorDziad, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2022-07-01T21:43:07Z
dc.date.available2022-07-01T21:43:07Z
dc.date.submitted2022-07-01pl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-156750-287237pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294117
dc.languagepolpl
dc.subject.enNiepołomice municipality – brand – promotion – promotion strategy – imagepl
dc.subject.plgmina Niepołomice – marka – promocja – strategia promocji – wizerunekpl
dc.titleStrategia promocji na przykładzie gminy Niepołomicepl
dc.title.alternativePromotion strategy on the example of Niepołomice municipalitypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work is to analyze the promotion strategy on the example of Niepołomice municipality. In the paper the issues related to promotion are discussed, which is the element of marketing-mix, brand and image. In the following part, Niepołomice municipality is characterized, on the basis of which the promotion-mix tools used in it are presented. In addition, the work presents the important role of the Niepołomice Investment Zone in building the image and strong brand of Niepołomice municipality.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest analiza strategii promocji na przykładzie gminy Niepołomice. W pracy omówione zostały zagadnienia związane z promocją, która jest elementem marketingu-mix, marką a także wizerunkiem. W dalszej części scharakteryzowana została gmina Niepołomice, w oparciu o którą przedstawiono narzędzia promocji-mix w niej wykorzystywane. Ponadto w pracy zaprezentowano istotną rolę Niepołomickiej Strefy Inwestycyjnej w budowaniu wizerunku oraz silnej marki gminy Niepołomice.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Dziad, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2022-07-01T21:43:07Z
dc.date.available
2022-07-01T21:43:07Z
dc.date.submittedpl
2022-07-01
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-156750-287237
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294117
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Niepołomice municipality – brand – promotion – promotion strategy – image
dc.subject.plpl
gmina Niepołomice – marka – promocja – strategia promocji – wizerunek
dc.titlepl
Strategia promocji na przykładzie gminy Niepołomice
dc.title.alternativepl
Promotion strategy on the example of Niepołomice municipality
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Krakow
6
Warsaw
5
Iwanowice
4
Katowice
1
Niepołomice
1
Poznan
1
Skawina
1
Tarnowskie Góry
1

No access

No Thumbnail Available
Collections