Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Brand hero jako element zarządzania marką na przykładzie reklam telefonii komórkowych Nju mobile i Plush
Brand hero as an element of brand management on the example of Nju mobile and Plush mobile telephony ads
reklama, marka, brand hero, zarządzanie marką
advertising, brand, brad hero, brand management
Głównym celem pracy jest wykazanie znaczenia brand hero jako elementu zarządzania marką na przykładzie przekazów reklamowych wybranych telefonii komórkowych: Nju Mobile i Plush. Sformułowano hipotezę badawczą, iż brand hero jest jednym z najistotniejszych elementów zarządzania marką. Postawiono następujące pytania badawcze: jakie są cele wprowadzenia brand hero do strategii omawianych marek, jakie podobieństwa w kampaniach marketingowych wykazują wybrane marki oraz czy tworzenie brand hero dla wizerunku i odbioru omawianych marek jest potrzebne. Dokonano analizy kampanii reklamowych omawianych marek oraz charakterystyki ich bohaterów. Wybór tematyki pracy wynika z zainteresowań autorki, potrzebą aktualizacją wiedzy i pozyskania nowej w tym zakresie, a także z rosnącej popularności tworzenia i wykorzystywania brand hero w branży reklamowej. W aspekcie zarządzania marką, a także zarządzania humanistycznego, brand hero to pośrednik między marką a konsumentem. Dokonano przeglądu piśmiennictwa związanego z zarządzaniem, marketingiem oraz reklamą. Na podstawie charakterystyki przykładów wykazano istotne znaczenie tworzenia brand hero w strategii promocyjnej marki.
The main goal of the work is to show the importance of brand hero as an element of brand management on the example of advertising messages of selected mobile telephones: Nju mobile and Plush. The research hypothesis was formulated that brand hero is one of the most important elements of brand management. The following research questions were posed: what are the objectives of introducing brand hero into the strategies of the brands in question, what similarities in selected marketing campaigns do the brands show, and whether creating brand hero for the image and reception of the brands in question is needed. An analysis of the advertising campaigns of the brands in question was made, as well as the characteristics of their heroes. The selection of the topic of the work results from the author's interests, the need to update knowledge and acquire new in this area, as well as the growing popularity of creating and using brand hero in the advertising industry. In the aspect of brand management as well as humanistic management, brand hero is an intermediary between the brand and the consumer. The literature related to management, marketing and advertising was reviewed. Based on the characteristics of the examples, the significant importance of creating a brand hero in the brand's promotional strategy has been demonstrated.
dc.abstract.en | The main goal of the work is to show the importance of brand hero as an element of brand management on the example of advertising messages of selected mobile telephones: Nju mobile and Plush. The research hypothesis was formulated that brand hero is one of the most important elements of brand management. The following research questions were posed: what are the objectives of introducing brand hero into the strategies of the brands in question, what similarities in selected marketing campaigns do the brands show, and whether creating brand hero for the image and reception of the brands in question is needed. An analysis of the advertising campaigns of the brands in question was made, as well as the characteristics of their heroes. The selection of the topic of the work results from the author's interests, the need to update knowledge and acquire new in this area, as well as the growing popularity of creating and using brand hero in the advertising industry. In the aspect of brand management as well as humanistic management, brand hero is an intermediary between the brand and the consumer. The literature related to management, marketing and advertising was reviewed. Based on the characteristics of the examples, the significant importance of creating a brand hero in the brand's promotional strategy has been demonstrated. | pl |
dc.abstract.pl | Głównym celem pracy jest wykazanie znaczenia brand hero jako elementu zarządzania marką na przykładzie przekazów reklamowych wybranych telefonii komórkowych: Nju Mobile i Plush. Sformułowano hipotezę badawczą, iż brand hero jest jednym z najistotniejszych elementów zarządzania marką. Postawiono następujące pytania badawcze: jakie są cele wprowadzenia brand hero do strategii omawianych marek, jakie podobieństwa w kampaniach marketingowych wykazują wybrane marki oraz czy tworzenie brand hero dla wizerunku i odbioru omawianych marek jest potrzebne. Dokonano analizy kampanii reklamowych omawianych marek oraz charakterystyki ich bohaterów. Wybór tematyki pracy wynika z zainteresowań autorki, potrzebą aktualizacją wiedzy i pozyskania nowej w tym zakresie, a także z rosnącej popularności tworzenia i wykorzystywania brand hero w branży reklamowej. W aspekcie zarządzania marką, a także zarządzania humanistycznego, brand hero to pośrednik między marką a konsumentem. Dokonano przeglądu piśmiennictwa związanego z zarządzaniem, marketingiem oraz reklamą. Na podstawie charakterystyki przykładów wykazano istotne znaczenie tworzenia brand hero w strategii promocyjnej marki. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Malik-Polak, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Laberschek, Marcin | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T00:16:43Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T00:16:43Z | |
dc.date.submitted | 2019-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-133007-202574 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235386 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | advertising, brand, brad hero, brand management | pl |
dc.subject.pl | reklama, marka, brand hero, zarządzanie marką | pl |
dc.title | Brand hero jako element zarządzania marką na przykładzie reklam telefonii komórkowych Nju mobile i Plush | pl |
dc.title.alternative | Brand hero as an element of brand management on the example of Nju mobile and Plush mobile telephony ads | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |