Drastyczne obrazy w mediach a odbiorcy. Percepcja ikonicznego okrucieństwa w stosunku do ludzi i zwierząt

master
dc.abstract.enThis master's thesis concerns violence in the media, media receivers and attitude to cruel images in the media. Moreover, this work presents different attitude to images with injured people and injured animals.pl
dc.abstract.plPraca dotyczy nastawienia ludzi do drastycznych obrazów z udziałem pokrzywdzonych ludzi i zwierząt. Autorka próbuję znaleźć odpowiedź na pytanie, na które obrazy ludzie są wrażliwsi, czy na drastyczne obrazy z udziałem ludzi czy zwierząt. Dodatkowo odpowiada na pytania od jakich zmiennych zależy odbiór zdjęć. Praca dotyczy również przemocy w mediach, współczesnych odbiorców mediów oraz kulturowych uwarunkowań stosunku do zwierząt.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.authorTumiłowicz, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.reviewerSłupek, Lucyna - 131939 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T15:51:01Z
dc.date.available2020-07-26T15:51:01Z
dc.date.submitted2015-07-17pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-98867-127041pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/206156
dc.languagepolpl
dc.subject.enviolence, media, receivers, injured people, injured animalspl
dc.subject.plprzemoc w mediach, drastyczne obrazy, pokrzywdzone zwierzęta, pokrzywdzeni ludziepl
dc.titleDrastyczne obrazy w mediach a odbiorcy. Percepcja ikonicznego okrucieństwa w stosunku do ludzi i zwierzątpl
dc.title.alternativeImpact of violent media on the receiver. The perception of iconic cruelty to humans and animalspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This master's thesis concerns violence in the media, media receivers and attitude to cruel images in the media. Moreover, this work presents different attitude to images with injured people and injured animals.
dc.abstract.plpl
Praca dotyczy nastawienia ludzi do drastycznych obrazów z udziałem pokrzywdzonych ludzi i zwierząt. Autorka próbuję znaleźć odpowiedź na pytanie, na które obrazy ludzie są wrażliwsi, czy na drastyczne obrazy z udziałem ludzi czy zwierząt. Dodatkowo odpowiada na pytania od jakich zmiennych zależy odbiór zdjęć. Praca dotyczy również przemocy w mediach, współczesnych odbiorców mediów oraz kulturowych uwarunkowań stosunku do zwierząt.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.authorpl
Tumiłowicz, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.reviewerpl
Słupek, Lucyna - 131939
dc.date.accessioned
2020-07-26T15:51:01Z
dc.date.available
2020-07-26T15:51:01Z
dc.date.submittedpl
2015-07-17
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-98867-127041
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/206156
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
violence, media, receivers, injured people, injured animals
dc.subject.plpl
przemoc w mediach, drastyczne obrazy, pokrzywdzone zwierzęta, pokrzywdzeni ludzie
dc.titlepl
Drastyczne obrazy w mediach a odbiorcy. Percepcja ikonicznego okrucieństwa w stosunku do ludzi i zwierząt
dc.title.alternativepl
Impact of violent media on the receiver. The perception of iconic cruelty to humans and animals
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
28
Views per month
Views per city
Wroclaw
5
Warsaw
4
Dublin
2
Pietrzykowice
2
Poznan
2
Sofia
2
Torun
2
Gdansk
1
Gdynia
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available